• mandy93

BIM januari

Link92 skrev 2020-01-15 22:33:53 följande:

Ja visst, det har jag med! Men det är ofta dagen/dagarna precis innan mens och när den väl kommit brukar humöret gå uppåt igen. Hormoner...? ;)

Såg att du också har BIM 23e! Hoppas vi fått till det nu :)

Haha ja det är väl hormonerna som spökar! Får hålla mig för att inte googla alla möjliga krämpor och se om de hör ihop med tidiga grav-symptom x) Har dock varit fortsatt illamående på morgonen, inte så att jag vill spy men tillräckligt för att jag har noterat det som ovanligt. Brukar dock bli det ca 5 dagar innan mens men i kombo med spotting (som inte har skett än!!). Håller tummarna!
  • mandy93
    Gosan28 skrev 2020-01-16 08:26:28 följande:

Vad skönt att du har en sådan känsla i kroppen!!! Magkänslan brukar ju sällan ljuga. Så det kanske stämmer :) Håller tummarna för dig.

Tack!! Håller alla tummar och tår och försöker att fokusera på jobbet istället för att ?känna efter? för mycket. Typ em vecka kvar tills jag vågar ta ett test.
  • mandy93
    Gosan28 skrev 2020-01-16 08:26:28 följande:

Vad skönt att du har en sådan känsla i kroppen!!! Magkänslan brukar ju sällan ljuga. Så det kanske stämmer :) Håller tummarna för dig.

Tack!! Håller alla tummar och tår och försöker att fokusera på jobbet istället för att ?känna efter? för mycket. Typ em vecka kvar tills jag vågar ta ett test.
  • mandy93

God morgon gänget!!

Vaknade upp och då hade tempen gått ner från ~36.5 till 36.11. Är på ÄL+6 så hoppas att det är implantintitionsdippen som jag har läst om och inte en hint om att mensen är på väg. Har senaste veckan haft en liten molande känsla (lite som mensvärk men inte huggande) samt illamående som har kommit till och från under dagen.

Försöker hålla humöret uppe!! Har BIM på torsdag och håller tummarna :)

• mandy93
    Supertrio skrev 2020-01-20 05:51:26 följande:

ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))

Åh vad roligt!! Håller tummarna för att det bara blir starkare och starkare nu!
  • mandy93

Hej igen! ÄL+9 och har idag fått alla typiska symptom för mens. Lite spotting samt svag svag mensvärk. Håller fortfarande alla tummar för att det ska gå vägen (BIM på torsdag) men det ser tyvärr mörkt ut. Har börjat ställa in mig på att köra igen nästa månad.

Håller tummarna för alla som har BIM nu i veckan!!

• mandy93
    LouLou90 skrev 2020-01-21 13:45:46 följande:

Tack till er som kikat på bilden. Tog ett nytt nu efter att ha hållit mig i några timmar och tror jag har plussat?? Overkligt!

Tycker också jag ser ett plus!! Grattis!!
  • mandy93
    Supertrio skrev 2020-01-22 18:08:48 följande:

Nu blev allt mycket mer verkligt:) ÄL+12 idag.

Grattis!!
  • mandy93

Då var det min tur!! Har haft molvärk hela veckan och i natt drömde jag att jag fick ett positivt test. Känns helt sjukt!! BIM idag.

Håller tummarna för er andra i tråden!
  • mandy93
    Link92 skrev 2020-01-23 07:33:17 följande:

Åh grattis!! Lycka till!

Tack!! Känns helt overkligt!
  • mandy93
    Malllin skrev 2020-01-23 12:16:10 följande:

Åh grattis! Flera symptom?

Också haft molvärk fram tills nu (äl +9), känns mycket mindre idag. Hoppas verkligen på plus!

Blev akut illamående igårkväll, trodde jag verkligen att jag skulle spy men det kom inget. Sen har jag varit mer kissnödig än vanligt senaste veckan. Hade en blödning i lördags som jag antar var nid men som jag trodde var tidig mens på g.

Håller tummarna för att även du plussar snart!
  • mandy93
    Loea skrev 2020-01-29 06:31:29 följande:

Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.

Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.

Grattis!! Åh vad kul!!
Svar på tråden BIM januari