BIM januari
Ja visst, det har jag med! Men det är ofta dagen/dagarna precis innan mens och när den väl kommit brukar humöret gå uppåt igen. Hormoner...? ;)
Såg att du också har BIM 23e! Hoppas vi fått till det nu :)
Ja visst, det har jag med! Men det är ofta dagen/dagarna precis innan mens och när den väl kommit brukar humöret gå uppåt igen. Hormoner...? ;)
Såg att du också har BIM 23e! Hoppas vi fått till det nu :)
Vad skönt att du har en sådan känsla i kroppen!!! Magkänslan brukar ju sällan ljuga. Så det kanske stämmer :) Håller tummarna för dig.
Vad skönt att du har en sådan känsla i kroppen!!! Magkänslan brukar ju sällan ljuga. Så det kanske stämmer :) Håller tummarna för dig.
God morgon gänget!!
Vaknade upp och då hade tempen gått ner från ~36.5 till 36.11. Är på ÄL+6 så hoppas att det är implantintitionsdippen som jag har läst om och inte en hint om att mensen är på väg. Har senaste veckan haft en liten molande känsla (lite som mensvärk men inte huggande) samt illamående som har kommit till och från under dagen.
Försöker hålla humöret uppe!! Har BIM på torsdag och håller tummarna :)
ÄL+10 och tog nyss ett early predictor.. både jag o min sambo kan se ett svagt ljusrosa streck!!! Tror jag svimmar nu. Vågar inte tro att det är sant! Hjälp:)))
Hej igen! ÄL+9 och har idag fått alla typiska symptom för mens. Lite spotting samt svag svag mensvärk. Håller fortfarande alla tummar för att det ska gå vägen (BIM på torsdag) men det ser tyvärr mörkt ut. Har börjat ställa in mig på att köra igen nästa månad.
Håller tummarna för alla som har BIM nu i veckan!!
Tack till er som kikat på bilden. Tog ett nytt nu efter att ha hållit mig i några timmar och tror jag har plussat?? Overkligt!
Nu blev allt mycket mer verkligt:) ÄL+12 idag.
Åh grattis!! Lycka till!
Åh grattis! Flera symptom?
Också haft molvärk fram tills nu (äl +9), känns mycket mindre idag. Hoppas verkligen på plus!
Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.
Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.