BIM januari
Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..
Tog test idag som var negativa, kanske möjligen någon konstig skugga men nä. Känner med hela kroppen att det inte blev något denna gång :( nu inväntar jag mensen om 6 dagar..
Fast det är ju ett streck där? Testa igen om några dagar!! Vet att cb kan luras.. När blev det ett till streck? Efter avläsningstiden?
Om du ska ha mens först om 6 dagar så är det lite tidigt att lita på testresultaten i min värld. Håller med ovan om att du kan vänta lite och testa igen :) värsta perioden är ju nu när man bara vill veta men ändå inte kan få reda på något. Sitter i samma sits själv, dock fler dagar kvar för mig. Så otålig blir man.
Jag gjorde något dumt precis.. Kom hem ifrån jobbet och sneglade på test jag tog igår och det jag tog idag (jag vet att man inte ska avläsa efter tiden, tack!)
Tycker att det idag är starkare? Är FULLT medveten om att det kan vara torkstreck (vilket det säkert är) men jag fick ändå tillbaka lite hopp. ÄL 10 imorgon och inte länge kvar tills man vet med säkerhet. Kroppen säger dock ej gravid..
Det nedersta är ifrån imorse. Hur går det för er andra?
Jag vågar säga GRATTIS, du e gravid.
Fick likadant på mitt CB idag :(
Jag blev sjuk natten mellan äl+7 och äl+8 så vet inte :( ska ta ett nytt test idag om en stund. Ska bara orka ta mig upp ur sängen! Äl+10 idag
Menar om det EJ visar positivt! Eller ja visar det positivt är det ju fantastiskt men det tror jag inte
Mitt visade tyvärr negativt idag igen :( hoppas att ditt visar positivt <3
Suck, har inte testat på några dagar och är 100% säker på att jag inte är gravid då jag känner mig helt som vanligt.
Testade idag (ÄL+12) med mitt sista test och så dyker det upp ett konstigt streck/skugga på testet så nu börjar ju hjärnan jobba igen.. Ska försöka vänta tills mensen kommer men känner jag mig själv rätt blir det säkert fler tester innan dess :P
Vet inte ens om det syns här men slänger med bilder så får vi se
Vi har ju nästan samma äl/bim men min mens kom idag. Två dagar för tidigt. Tyvärr :(
Önskar dig lycka till! Svårt att se men kanske liknar färgrester? Håller tummarna
Jag ser ett streck :) Jag e oxå en sån som inte kan vänta så jag hade gått o köpt nya tester med tidig indiktion :) lycka till <3 håller tummarna.
Jag ser ett streck :) Jag e oxå en sån som inte kan vänta så jag hade gått o köpt nya tester med tidig indiktion :) lycka till <3 håller tummarna.
Nämen nu blir jag snart tokig! Antingen är det något fel på dessa tester eller så är det något som växer (väldigt långsamt!) där inne..
Detta testet hade helt klart det tydligaste strecket/skuggan av dom alla men det är ju fortfarande otroligt tvivelaktigt.
Från och med nu blir det inga mer CB :P
Vet inte ens om man ser något här?
Är det cb, testa tidigt?..har läst att det är många som kan se ett svagt svagt streck även om dom inte varit gravid, mig inkluderat så har inte köpt dessa sedan dess...
Idag kom mensen och kan officiellt säga att detta får bli klassat som spökstrecks månaden..
Nu drar utredning igång så får vi hoppas att det snabbar på saker och ting. Lycka till alla andra och grattis till er som plussat <3