boshab skrev 2019-12-29 14:49:30 följande:
Det är det som är bra med såna här forum - finns tyvärr en del i "samma sits", men man kan hitta hopp och styrka av att veta att man inte är ensam och få den där peppen som man själv tappar emellanåt.
För det är just det som behövs, hoppet och att inte mista gnistan! Hur jobbigt det än är så kommer det vara värt det, till slut!!
Jag är 28 och sambon 29. Jag har varit utan preventivmedel i över 2 år, vi har försökt aktivt i ett år. Och har just påbörjat utredning.
Precis! Hoppas så innerligt på efterlängtade plusset 2020! Det ska gå! :)
Ja tacka gudarna för denna plattform, min stackars sambo hade haft sår i öronen annars! Det känns extra tacksamt när man inte har någon (vad man vet!) i sin närhet som går igenom samma sak.
Så roligt, som oss! Jag blir 28 och sambon 30 :) Vi började försöka i mars 2018, så snart två år och har haft två missfall under den perioden.
Imorgon går jag och lämnar blodprov och mannen ska snart lämna sina tester, äntligen känner jag!
Våran utredning grundar sig i missfallen, hur ser det ut för eran del? Hur känner ni med att få börja med en utredning? :) Jag är jätte ivrig och nervös, sambon är lugn och stadig som alltid <3