Måste jag berätta att jag gjort abort
Har precis gjort slut och är mitt uppe i en abort
Måste jag berätta för mitt ex
Han ville behålla men pga våra problem orkar jag inte det
Vad tycker ni
Är det fel att låtsas att man fått missfall
Har precis gjort slut och är mitt uppe i en abort
Måste jag berätta för mitt ex
Han ville behålla men pga våra problem orkar jag inte det
Vad tycker ni
Är det fel att låtsas att man fått missfall
Säg inte att du gjort abort. Varför ska du riskera ännu mer trassel?
Tänk på dig själv nu.
Tänk på dig själv nu.
Vad menar du med trassel?
Jo jag gjorde abort för jag ville inte ha barn med en psykiskt instabil man som har misshandlat mig. Och nej jag valde inte att bli gravid. För det är väl följdfrågan....
Nej ts, du ska inte säga ett jota till den där karln!! Håll tyst, låtsas som du fått missfall (när det är klart redan!) och undvik honom resten av livet!
TS har gjort abort, frågan nu handlar om hur hon ska meddela exet detta så att han inte ska stalka henne pga baby
Jo jag gjorde abort för jag ville inte ha barn med en psykiskt instabil man som har misshandlat mig. Och nej jag valde inte att bli gravid. För det är väl följdfrågan....
Det tycker jag inte.
Missförstod C - läste det fel... ber om ursäkt.
Nej, det måste du inte. Sätt dig själv och din säkerhet först. Skicka ett sms, eller ännu hellre ett sms från en närstående så att du inte behöver ha kontakt med honom, om att du fått missfall och behöver vila i lugn och ro.
Jättebra tips ska gör det. Tack
TS har gjort abort, frågan nu handlar om hur hon ska meddela exet detta så att han inte ska stalka henne pga baby
Tänk på dig själv nu.
Tack C
Läste ditt meddelande fel först
Tack så mycket
Tack C
Tack så mycket
Tack C
Tack så mycket
Håller med övriga. Du behöver inte berätta att du gjort abort. Risken med det är att han kan flippa ut totalt med tanke på hur han behandlat dig förut. Han kan anklaga dig för allt möjligt (få för sig att du dödat hans barn, osv..). Om du känner att du behöver berätta nåt så säg bara att du fick missfall och att du nu vill vara ifred.