Ruvning dec 2019
Ruvardag 1 här men en Blastocyst, testdag 23/12.
Någon i tråden som fortfarande ruvar?
Kram till alla som kämpar!
Ruvardag 1 här men en Blastocyst, testdag 23/12.
Någon i tråden som fortfarande ruvar?
Kram till alla som kämpar!
Hade återföring idag, 5 dagars blastocyst. Så nu börjar ruvning och den eviga väntan igen för 5.e gången. Nu jäklar ska det ta sig!! (jag har testdag 25/12 så hoppas på en fin julklapp)
Hade återföring idag, 5 dagars blastocyst. Så nu börjar ruvning och den eviga väntan igen för 5.e gången. Nu jäklar ska det ta sig!! (jag har testdag 25/12 så hoppas på en fin julklapp)
Jag ruvar fortfarande!
Satte in en 2-dagars 5/12, har testdag 21/12.
Kan inte minnas på vilken dag mensen kommit när det inte funkat tidigare, önskar jag antecknat bättre. Vet dock att jag testade positivt på dag 12 med sonen.
Vi går i Sthlm! Tidigare insättningar har varit 2 st 2-dagars och 2 st 5-dagars blastocyster, alla i separata cykler. Man börjar ju bli lite smått orolig nu tack, hoppas detsamma för dig. Är det din första insättning?
Hur går det för alla?:)
Svårt att veta vad som är vad men igår kunde jag ana lite molvärki magen i omgångar samt att brösten blivit liite fylligare, tar ju dock lutinus x2.
12 dagar sen ovitrelle och imorse fick jag en tvångstanke om att ta graviditetstest 5 dagar efter FET.
Suuuuuper svagt plus
Åh grattis! Vilken härlig julklapp!
Jag är på dag 10 med en 2-dagars. Fuskade och testade igår men då visade det inget. Minns att jag plussade med sonen på dag 12 så testar då igen.
Har mensvärk av och till men det kan ju betyda båda delar så ingen en blir klokare av :)
Åh grattis!! <3 Hur känns det?
Jag förstår att tankar snurrar, håller tummar och tår för att du får ett fint o tydligt sträck på nästa test!
Jag mår...inget speciellt faktiskt. Hade rätt mkt mensvärk igår men det är borta idag också, känner mest som att det tynger i magen. Har du några andra symptom?
Precis, man har tagit ett och annat test så ser du ett streck har du nog rätt :) Har du tagit något mer nu?
Yes, alltid 2-dagars för vår del :)