Eeii skrev 2019-12-04 13:06:26 följande:
Ja, jag är verkligen så nöjd med dem. Alla är så otroligt omtänksamma och tar sig verkligen tid för oss vid varje besök vi varit där. Trist att din är sådär men resultatet kan ju ändå bli bra, vi får hoppas på det.
Hur känns det nu för dig? Jag vaknade i morse med typisk mensvärk men just nu känner jag inget. Hade inte så mycket känningar igår heller och då kommer ju det där hoppet som ett brev på posten. Vågar varken tänka det ena eller det andra utan vill nu bara att dagarna ska gå och att mensen ska hålla sig borta. Vi håller varandra uppdaterade. Kram
Ruvardag 4 idag, och beräknad mens idag men än känner jag inget. Har haft lite molvärk från och till i veckan och lite hugg i nedre delen av magen, men kanske lutinus?! Hoppas mensen håller sig borta här också. Härligt att du inte heller fått din och att du mår bra. Jag tycker dagarna ändå flyter på bra, sysselsätter mig med jobb och sen lite tv-serierna när jag väl är hemma - för att inte googla för mycket haha!
Idag är det julfest med jobbet, men kör bil så använder det som ursäkt för att inte dricka.
Vilken RD är du på nu?
Så spännande det här! Tänk om bara fått plussa alla här!! Kram