Inlägg från: Anonym (Mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma)

Egoistisk bonusförälder? Med enorm ångest

Jag förstår inte riktigt. Har ni köpt hur där ni bor nu eller närmare pojken. Jag tycker alltid att man ska bo nära sina barn. Du valde en man med barn och får börja anpassa dig därefter speciellt när ni nu bundit ihop er med ett gemensamt barn. Gör det bästa av allt och låt alla barn få tillgång till sina föräldrar.

• Anonym (Mamma)

Det du kan göra är att göra det bästa av situationen i så fall. Försök hälsa på pojken så ofta det bara gå. Pappan får väl i alla fall åka till lägenheten så ofta han kan.

Allt ordnar sig bara man vill. Gör det bästa i nuläget och se till att barnen alltid vet att de kommer först. Det kommer gå fint men ni kanske måste hitta en sätt att

kommunicera igen

• Anonym (Mamma)

Ja kommunikation är en nyckel i varje förhållande. Och det går verkligen upp och ner i ett förhållande. Ta ett snack med sambon och utgå alltid från dig själv annars blir risken att man kommer i en dålig start när man redan hamnat i en dålig kommunikationsspiral.

Börja tex med ?Jag känner att jag inte varit så bra på att kommunicera med dig på senaste.?

Svar på tråden Egoistisk bonusförälder? Med enorm ångest