blueblue skrev 2019-12-04 17:34:21 följande:
Läser du vad du själv skriver och förstår du vad andra skriver?
Eller vad är grejen??
Jag vet inte hur många inlägg jag gjort där jag förklarat för dig att som människa är man enskilt ansvarig över sin egen kropp och själ. Du har kontrat med att deverse saker att det är tvånget, förväntan på sex, eller orgasm tappet som gör att andra part inte vill.
Samtidigt skriver du att i ditt nuvarande förhållande så finns en öppenhet där inga spärrar finns utan det är bara att gå fram å smeka på.
Hur reagerar du själv om du inte alls är sugen att bli smekt på fittan en dag å din man gör det? Acceptera du intimiteten eller föser du bort honom??
Om det nu inte finns någon förväntan hos dig så vill jag gärna veta hur du gör när du blir riktigt kåt å vill knulla, för du kan ju inte ta förgivet att det blir något du du lever i ett förhållande där du kan suga lite å sen är det bra verkar det som.
Ang min egen drift så är den större än min partners och det är inget fel i de. Vi har olika drift och kommer antagligen ha det resten av våra liv.
Vi kramas, skrattar och gråter ihop. Pussas och knullar ett par gånger i månaden! Sen att jag skulle vilja ha det mer än henne har jag accepterat, men jag tycker det är fel av dig att anta att du känner mig eller min partner och dessutom försöka antyda att dina erfarenheter är samma för alla.
Jo jag läser vad andra skriver. Reflekterar och ställer frågor. Jag tycker tanken att man ansvar för sin egen orgasm är tråkig. Du får tycka att det är en bra tanke.
Jag tycker att sex beror väldigt mycket på bakomliggande känslor, som i sin tur beror på själva relationen och svårare att "ansvara" för själv. Det behövs ett samspel som ofta beror på flera faktorer.
Om jag inte vill bli smekt på fittan, eller om jag inte vill ligga och mysa i sängen, eller inte vill massera/masseras så säger jag det, men han märker ju också på vilket sätt jag reagerar så ibland behövs inte ord. Dock tar vi ansvar för varandras njutning och kan fråga om den andre är sugen och i så fall kan tex jag ge min man njutning ändå. Eller så väntar vi med allt. Fösa bort honom skulle jag inte. Då är det illa om man känner så. Jag frågar också ofta om han har något emot att jag tar så ofta tar på hans kuk, men han är jättetydlig med att han gillar det.
Varför skulle det vara svårt för mig när jag blir kåt?
Jag visar på massor av olika sätt att jag är kåt, så det är inga problem. Det går inte att missa. Det händer att det inte funkar för min man just då och oftast brukar han ändå tillfredställa mig, men ibland vill vi vänta. Han kan säga att han vill vänta, och ibland vill jag vänta trots att han skulle kunna göra det riktigt skönt för mig. Ofta smittar ju kåtheten av sig också. (Åt båda håll)
Jaha så nu har ni sex ett par gånger i månaden. I Början av tråden en gång i månaden.
DU gör massor av tolkningar om mitt liv som inte stämmer. Läs själv vad du skrivit om mig. Du har förutsatt massor av saker. Jag skulle kunna nämna en lång lista. Varför är det okej att du antar massa saker om mig?
Varför skriver du att jag inte kan ta förgivet att det blir något när jag lever i en relation "där jag suger lite och sen är det bra"? Varför skulle det vara en nackdel?
Majoriteten av gångerna suger jag dock inte "lite". Det allra vanligaste är att jag suger mycket, intensivt, hela vägen, och inte sällan även ger anal stimulans.
Jag får går på det du skriver och självklart har jag begränsad information, men jag svarar på just det du skriver.
Vad har jag missuppfattat?