Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?

Anonym (Hata patriarkatet!) skrev 2019-11-24 13:50:43 följande:

Skulle sparka honom på kuken om han kom fram så.

Du skulle nog få sitta inne i så fall. Finns inget stöd för sånt agerande.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Hata patriarkatet!) skrev 2019-11-24 15:06:31 följande:

Tror jag inte. Trött på män som tycker det är en självklarhet att komma fram och snacka med en snygg tjej, som om de förtjänar dem.

Han kan ju försöka få fram bevis för att just jag sparkat honom på pungen.

Ord mot ord.

Är det ord mot ord om någon sparkar dig på fittan också?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (H) skrev 2019-11-25 07:46:32 följande:

Det är bara socialt klumpiga män tror att män utanför Norden går fram till vilken kvinna som helst och kan bete sig hur som helst.

Det handlar om hur man gör det...

Jag är inte från Norden , utan från ett land där det är vanligare att män pratar med okända kvinnor , men det innebär inte att detta uppskattas oavsett hur mannen gör det.

Är mannan obehaglig är han obehaglig.

Det tycker kvinnor även utanför Norden.

Hur ser din statistik ut för vad kvinnor utanför norden tycker? Kan du dela med dig av den så vi får se ditt underlag?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (H) skrev 2019-11-25 09:55:26 följande:

Är du TS med nytt namn?

Annars förstår man de flesta människor att svarar man på en fråga om där det står ?vad tycker du ? då hänvisar man inte till statistik och forskning utan man skriver om vad man tycker baserad på egna erfarenheter , vad man själv tycker , vad ens kompisar tycker osv.

Jag är verkligen inte ts! I inlägg 39 beskriver han hur allt är statistik för honom och hur han för statistik baserat på erfarenheter samtidigt som han påstår hur uppskattat hans beteende är utanför norden. Då tycker jag han kan visa det statistiska underlag han har.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (H) skrev 2019-11-25 10:16:57 följande:

Varför frågar du mig då? Jag skriver själv ingen statistik , så jag har inga exakta siffror. Men det är sånt man märker , att kvinnor uppskattar vissa män som kommer fram och tycker att andra är obehagliga.

Det är oftast attraktiva och socialt skickliga män som lyckas , som har förmågan att läsa av människor , gå fram till rätt kvinna som är intresserad , och säga rätta saker till just henne.

Det handlar om samspel.

Behöver man fråga på FL har man oftast inte dessa skills , och att hitta på en scenario i förhand och ragga ur manus fungerar sällan.

;)

Åh förlåt, nu ser jag att jag citerade fel inlägg. Ber om ursäkt.
Svar på tråden Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?