Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?

Anonym (A) skrev 2019-11-24 13:15:59 följande:

Jag skulle förmodligen kissa på mig av skräck och börja skrika av rädsla för att bli mördad eller våldtagen.

Fy så obehagligt om en okänd man går fram till en ensam kvinna och börjar fråga ut henne.

Jag tror att estilo menar "bjuda ut" när han skriver "fråga ut henne". 

Inte för att det är så värst mycket bättre. 
  • Pope Joan II
    estilo skrev 2019-11-24 17:17:42 följande:
    Hej, om du är 9-10 i mina ögon så kommer du inte komma undan tyvärr :D Jag kommer inte vara otrevlig. Det kommer bara va trevliga ord sen är det ok att säga nej. Många brudar tycker det är elakt att säga nej. Det är helt ok för en kille som kommer fram med en stor självförtroende. Men är det en nervös man som frågar då kan jag tänka mig att det är jobbigt. 
    Du verkar på allvar tro att du är charmig när du i själva verket bara är plump.
    estilo skrev 2019-11-24 23:08:47 följande:
    Jag är försäljningsingenjör, har matematik i blodet. Räknar på allt :P För mig har allt blivit statistik. Exempel får jag för många nej på en specifik plats, så byter jag plats. Jag förbättrar taktiken men jag sänker aldrig ribban. Tex om du var 9-10 enligt mig så hade jag kommit fram och pratat med dig och om du hade örfilat mig och sagt dra åt helvete så hade jag frågat dig vilken tid jag ska träffa dig i helvetet. Men jag skulle aldrig sänka ribban bara för att du sa nej till mig, för mig handlar det om att inte ge upp på det jag vill ha.

Det är bara i Norden okända män inte frågar ut brudar på allmänna platser. Det är jätte normalt i länder utanför Norden..
    Så nedslående det är att tänka sig att det faktiskt finns någon kvinna alls som nappar på så fruktansvärt ointelligenta och vämjeliga raggningsrepliker. 

Svar på tråden Kvinnor, gillar ni när en okänd man kommer fram till er och frågar ut er?