Inlägg från: AniieeHär |Visa alla inlägg
  • AniieeHär

Visst är detta kul :D

Inte ett dugg. Hade jag varit din sons kompis hade jag velat gå hem (antar att sonen och kompisen är någonstans mellan 3 och 13). Men jag har aldrig gillat sånt där heller och gör inte nu.

If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • AniieeHär
    Peter1975 skrev 2019-11-22 18:12:22 följande:

Oj, hade inte förväntat mig dessa reaktioner. Jag har nog målat upp någon konstig bild där inte den hela bilden eller kontexten representeras. Vi (läs jag haha) har alltid haft mycket larv- och prutthumor med i vardagen.

Jag vart nog lite extrabarnslig när min son hade vänner över. Ofta gjorde jag "hopprutten" som gick ut på att jag hoppade så högt jag kunde samtidigt som jag släppte vind väldigt högt. Jag brukade kalla en klassiker för "tigerprutten" då jag kröp på alla fyra och det blev som att det smattrade där bak varje gång jag gick på alla fyra. Min son och hans olika vänner tyckte detta var kul när de var små men sen verkade han bara skämmas.

Nu är det sällan jag barnslar mig, nu är jag mest seriös hela tiden känns det som

Om du tror att detta inlägget skulle ha framställt det hela i bättre dager så har du mäkta förvirrat dag och natt.
    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
Svar på tråden Visst är detta kul :D