• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Wicco

Hej, jag går också gärna med i gruppen på fb :) plussade för en vecka sedan och är 4+6 idag så beräknad bf blir 2 augusti!

• Wicco

Hej, jag går också gärna med i gruppen på fb :) plussade för en vecka sedan och är 4+6 idag så beräknad bf blir 2 augusti!

• Wicco

• Beckwurst
    Wicco skrev 2019-12-01 13:16:40 följande:

Enligt Preglife är 2 augusti mitt bf med:D
  • Wicco
    Beckwurst skrev 2019-12-01 13:38:07 följande:
    Enligt Preglife är 2 augusti mitt bf med:D
    Jaha va roligt! :D 
  • Nia89

Hej!

Jag plussade på bim +2 och är i v.4 +3. Detta är vårt första barn och vi är överlyckliga även om det känns overkligt än :) Hittills har jag mycket molnvärk, ömma bröst och är trött.

Jag har skickat pm om fb gruppen.

Hur mår ni andra? När ska man kontakta bm? :)

• Anonym (2a grav 1a barn)

Hej! Tog nytt test idag på BIM -1. Antingen måste min ägglossning varit ofantlig tidig annars börjar jag bli orolig för att det är en mola eller något :/

• trettioplustre
    Anonym (2a grav 1a barn) skrev 2019-12-01 14:31:35 följande:

Hej! Tog nytt test idag på BIM -1. Antingen måste min ägglossning varit ofantlig tidig annars börjar jag bli orolig för att det är en mola eller något :/

Mola? Varför skulle det vara konstigt att plussa en dag innan bim?
  • trettioplustre
    FruA2019 skrev 2019-12-01 09:08:02 följande:

Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)

Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?

Skulle berättat efter vecka 12 eller så. Mår får använda kroppen :) styrketräna osv är inga problem. För 9 år sedan hade jag också den typen av jobb och det gick hur bra som helst även som gravid.
  • trettioplustre
    FruA2019 skrev 2019-12-01 09:08:02 följande:

Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)

Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?

Skulle berättat efter vecka 12 eller så. Mår får använda kroppen :) styrketräna osv är inga problem. För 9 år sedan hade jag också den typen av jobb och det gick hur bra som helst även som gravid.
Svar på tråden BF augusti 2020