• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • trettioplustre
    Virrevarr skrev 2019-11-30 13:12:10 följande:

plussade i morse!! efter 7 månader idogt försök. Är gärna med i Facebook gruppen!

Stort grattis!
  • Anonym (2a grav 1a barn)

Hej! Jag plussade i fredags på BIM -3. Första barnet andra graviditeten, fick en ofostrig grav i våras. Är nu livrädd för nytt missfall :/

Detta var mitt test i fredags em, alltså inte morgonurin. Misstänker att jag hade ägglossning tidigare än jag trodde. Innan mitt missfall hade jag regelbunden mens men efter har den hoppat väldigt mycket!

• Jonniie
    Anonym (2a grav 1a barn) skrev 2019-12-01 07:39:44 följande:

Hej! Jag plussade i fredags på BIM -3. Första barnet andra graviditeten, fick en ofostrig grav i våras. Är nu livrädd för nytt missfall :/

Detta var mitt test i fredags em, alltså inte morgonurin. Misstänker att jag hade ägglossning tidigare än jag trodde. Innan mitt missfall hade jag regelbunden mens men efter har den hoppat väldigt mycket!

Ja det verkar som att du kanske hade ÄL 4-5 dagar tidigare än vad du trodde :) Grattis vad kul!
    Jonniie skrev 2019-12-01 08:17:56 följande:
    Ja det verkar som att du kanske hade ÄL 4-5 dagar tidigare än vad du trodde :) Grattis vad kul!
    Tack! Intressant det här med att försöka bli gravida... Förra månaden körde jag med äl-stickor och vi låg ofta och inget hände. Denna månaden har vi knappt haft sex och det tar sig ändå Förvånad Kroppen är allt bra märklig....
  • FruA2019

Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)

Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?

• mami123
    Lullisen skrev 2019-11-29 20:18:46 följande:

För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)

Vill gärna gå med eda hay heter jag
    FruA2019 skrev 2019-12-01 09:08:02 följande:

Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)

Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?

Grattis! Vad roligt. Själv har jag BIM imorgon (även om jag misstänker tidigare ägglossning då jag redan är v 2-3 med CB).
    Gällande din chef är det svårt. Själv hade jag nog inte velat berätta förrän jag är närmre v 12, men eftersom du har ett tungt jobb så kanske det är bättre tidigare? Rådfråga din BM :) 

Återigen stort grattis! :)
  • kronisktförvirrad

Hej hej, jag är såå glad att äntligen kunna skriva ut det - jag är gravid!! :D Vi har försökt sen september 2018, så det är väldigt surrealistiskt än så länge. Jag har BIM idag och tog ett test på måfå imorse, och det var helt klart positivt! BF ser ut att bli 9 augusti 2020. <3

• Kvinna1988

Hej!

Jag går också gärna med i Facebookgruppen!

BF 200804 som det ser ut enligt preglife

Ska jag skicka ett pm?

Svar på tråden BF augusti 2020