BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Skickade mess kring att bli tillagd i facebookgruppen för ett par dagar sedan, när kan man få blir det? :D
plussade i morse!! efter 7 månader idogt försök. Är gärna med i Facebook gruppen!
Hej! Jag plussade i fredags på BIM -3. Första barnet andra graviditeten, fick en ofostrig grav i våras. Är nu livrädd för nytt missfall :/
Detta var mitt test i fredags em, alltså inte morgonurin. Misstänker att jag hade ägglossning tidigare än jag trodde. Innan mitt missfall hade jag regelbunden mens men efter har den hoppat väldigt mycket!
Hej! Jag plussade i fredags på BIM -3. Första barnet andra graviditeten, fick en ofostrig grav i våras. Är nu livrädd för nytt missfall :/
Detta var mitt test i fredags em, alltså inte morgonurin. Misstänker att jag hade ägglossning tidigare än jag trodde. Innan mitt missfall hade jag regelbunden mens men efter har den hoppat väldigt mycket!
Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)
Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?
För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)
Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)
Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?
Hej hej, jag är såå glad att äntligen kunna skriva ut det - jag är gravid!! :D Vi har försökt sen september 2018, så det är väldigt surrealistiskt än så länge. Jag har BIM idag och tog ett test på måfå imorse, och det var helt klart positivt! BF ser ut att bli 9 augusti 2020. <3
Hej!
Jag går också gärna med i Facebookgruppen!
BF 200804 som det ser ut enligt preglife
Ska jag skicka ett pm?