• Anonym (L)

Hur gör man för att starta en seriös tråd?

TS stå på dig.
    Det är så att en hel del av personer på FL hänger inte här för att vilja skapa en diskussion om något. 

De har på förväg dömt ut dig. Ofta är det kvinnor som dömer ut män. Det görs oavsett ämne om ämnet blir känsligt.

Oavsett vad du då säger så har de här kvinnorna bestämt sig för att mannen ska slås tillbaka i någon slags kamp mot män. Så det är inte ämnet i sig som är viktigt utan dessa personer går in för att hitta alla argument och forskningsstudier som finns no matter what, bara för att slå omkull dig. Det för att du är man.

Hur ojämställt beteende som helst jag vet. Men tänk efter hur många kvinnor har du sett som vågar säga i en tråd till en man som känner sig som ett offer: Jaha vad intressant och tråkigt att du känner så. Varför gör du det och vad kan vi göra för att ändra på det?

Jag har i alla fall inte sett någon och det är för att de är enbart ute för att slå ner män i trådarna, inte för att seriöst diskutera ämnet. 

Det finns en för stor rädsla att om en man tillåts ta lite plats så kommer det att förstöra kvinnokampens framfart. Man tror att varje vinst över män är bra för kvinnorna. 

Lite dagisnivå enligt mitt tycke. Vuxna borde veta bättre att man kan ge och ta i debatten och vara vuxen helt enkelt. 

Så stå på dig!
Svar på tråden Hur gör man för att starta en seriös tråd?