• Anonym (Kimli)

Fantasier som jag inte vill förverkliga.

Jag har en fundering som jag inte riktigt vågat lyfta med någon. Jag har lite udda sexfantasier, men det är ingenting som jag skulle vilja förverkliga utan det är just bara fantasier.

Jag har en teori om att många tjejer har fantasier utan att önska uppleva dem i verkligheten. Däremot tänker jag att de flesta män vill förverkliga sina fantasier.

Det här kanske inte alls stämmer. Hur är det för er? Skriv gärna i svaret om du är kvinna eller man.

• Svar på tråden Fantasier som jag inte vill förverkliga.
  • enable007
    Anonym (Amanda) skrev 2019-11-15 23:40:11 följande:

Sorry, träffar bara män jag träffat irl...

I? ALIVE too :)
  • Mimosa86
    Anonym (Kimli) skrev 2019-11-15 21:42:21 följande:

Jag har en fundering som jag inte riktigt vågat lyfta med någon. Jag har lite udda sexfantasier, men det är ingenting som jag skulle vilja förverkliga utan det är just bara fantasier.

Jag har en teori om att många tjejer har fantasier utan att önska uppleva dem i verkligheten. Däremot tänker jag att de flesta män vill förverkliga sina fantasier.

Det här kanske inte alls stämmer. Hur är det för er? Skriv gärna i svaret om du är kvinna eller man.

Intressant teori. Efter den dystra statistiken att var 10 man köpt sex och en förklaring varit att man vill uppleva fantasier som ens partner inte går med på eller saker man inte skulle kunna göra mot den man älskar, så tror jag det stämmer.

Alla har väl sexuella drömmar. Jag har många, men skulle aldrig vilja genomföra dem.
  • Anonym (Jo)

Jo jag fantiserar om att se min pojkvän bli knullad av en annan man eller att vi har en trekant. 

Fantiserar också om att jag har sex med två tjejer och att vi gör mycket wetgrejer. 

Och slutligen fantiserar jag en del om att förnedra min pojkvän. 

Inget av dessa saker vill jag i verkligheten. Inte första eftersom jag tror jag skulle bli lite svartsjuk eller bli orolig om han gillade det. En trekant med en till man hade varit okej men då hade min pojkvän blivit svartsjuk och jag hade känt mig hämmad. 

Tror inte det är lika kul irl att ha sex med andra tjejer, utan mer att det känns lite konstigt och fel, och wet tror jag är mer besvärligt och mindre hett än i mina fantasier. 

Min pojkvän tänder på att bli förnedrad och jag kan fantisera om det men tror mest det skulle kännas pinsamt att göra det på riktigt. 

• Anonym (H)

Absolut. Jag är kvinna och kollar på vissa porrgenrer som jag blir svinkåt av att kolla på och som jag gärna fantiserar om, men jag vill aldrig någonsin testa detta själv.. Så konstigt, men jag blir äcklad av tanken att göra det själv, men onanerar gärna åt klipp av det.

• enable007
    Anonym (H) skrev 2019-11-16 04:55:26 följande:

Absolut. Jag är kvinna och kollar på vissa porrgenrer som jag blir svinkåt av att kolla på och som jag gärna fantiserar om, men jag vill aldrig någonsin testa detta själv.. Så konstigt, men jag blir äcklad av tanken att göra det själv, men onanerar gärna åt klipp av det.

Hmmmm eller hur , visa saker man vill bara i fantasin och såklart onanera men man vågar inte testa allt ! Som jag , gillar och fantiserar att träffa andra par och ha kul ihop ( tillsammans med min sambo ) men mmmm i verkligheten kan det inte ha lika roligt :)
  • Anonym (Mm)

Jag har också fantasier, som att ligga med en kvinna eller en viss man jag träffat i verkliga livet, men när det väl gäller tror jag inte alls jag skulle vara intresserad av just den mannen eller att ens tända på en kvinna. Skulle liksom aldrig vilja gå ner på en kvinna. Blä egentligen. Men i fantasin funkar det bra..

• Anonym (Benny)

Jag fantiserar om att ha sex med min vuxna styvdotter, men det ska inte förverkligas. 

Däremot kanske jag vill testa trekant med en extra man, och att ha sex med en man. Vi ses på ett hotell, tittar på porrfilm och runkar och suger varandra. 

• Anonym (....)
    Anonym (Jo) skrev 2019-11-16 00:06:19 följande:

Jo jag fantiserar om att se min pojkvän bli knullad av en annan man eller att vi har en trekant. 

Fantiserar också om att jag har sex med två tjejer och att vi gör mycket wetgrejer. 

Och slutligen fantiserar jag en del om att förnedra min pojkvän. 

Inget av dessa saker vill jag i verkligheten. Inte första eftersom jag tror jag skulle bli lite svartsjuk eller bli orolig om han gillade det. En trekant med en till man hade varit okej men då hade min pojkvän blivit svartsjuk och jag hade känt mig hämmad. 

Tror inte det är lika kul irl att ha sex med andra tjejer, utan mer att det känns lite konstigt och fel, och wet tror jag är mer besvärligt och mindre hett än i mina fantasier. 

Min pojkvän tänder på att bli förnedrad och jag kan fantisera om det men tror mest det skulle kännas pinsamt att göra det på riktigt. 

Fast om ni bägge tänder på att förnedra honom så är ju chansen hög att det blir superlyckat sex då.

Rätt heta fantasier du har för övrigt, önskar att min dam hade lite fantasier själv... hon är supervanilj tyvärr
  • Anonym (Kimli)

Spännande att höra allas tankar. Era svar är förstås ingen tillförlitlig undersökning men känner att jag fick lite vatten på min kvarn.

• Anonym (Kimli)

Jag kan ibland fantisera om att bli lite förnedrad eller att bli tvingad till vissa saker, men det är såklart inget jag skulle vilja vara med om i verkligheten.

Svar på tråden Fantasier som jag inte vill förverkliga.