Inlägg från: Anonym (Kimli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kimli)

Fantasier som jag inte vill förverkliga.

Jag har en fundering som jag inte riktigt vågat lyfta med någon. Jag har lite udda sexfantasier, men det är ingenting som jag skulle vilja förverkliga utan det är just bara fantasier.

Jag har en teori om att många tjejer har fantasier utan att önska uppleva dem i verkligheten. Däremot tänker jag att de flesta män vill förverkliga sina fantasier.

Det här kanske inte alls stämmer. Hur är det för er? Skriv gärna i svaret om du är kvinna eller man.

• Svar på tråden Fantasier som jag inte vill förverkliga.
  • Anonym (Kimli)

Spännande att höra allas tankar. Era svar är förstås ingen tillförlitlig undersökning men känner att jag fick lite vatten på min kvarn.

• Anonym (Kimli)

Jag kan ibland fantisera om att bli lite förnedrad eller att bli tvingad till vissa saker, men det är såklart inget jag skulle vilja vara med om i verkligheten.

• Anonym (Kimli)
    Dunderton skrev 2019-11-18 15:13:05 följande:

Jag har en väldigt eggande fantasi som slår mig ibland, och som jag absolut inte kommer att förverkliga.

Förmiddag i en typ ICA Maxi butik. Varor packas upp och det är en del kunder i butiken. Här och var sitter det personal och packar in varor i de lägsta hyllorna. Jag går fram till en personal som sitter på huk jobbar i en av gångarna, en riktigt snygg blond tjej iklädd Ica-kläder. Jag knäpper upp byxorna och tar fram kuken. Hon tittar på mig, över sin axel, och ler och börjar sedan glatt suga av mig. Vi är helt obrydda över att andra ser, hon suger så skönt och hon verkar verkligen tycka om det. Hon fortsätter tills jag kommer över hennes ansikte och i munnen. Hon fnittrar till för hon var inte riktigt beredd. Hon torkar sig på kinden med baksidan av sin handske och ler mot mig. Jag säger tack, du är bäst, och går därifrån.

Och OBS igen, inget jag tänker testa!

Men OM det skulle vara okej. Till exempel att du visste att tjejen skulle gilla det.

Skulle du vilja genomföra det då? eller gillar du att det är ogenomförbart?
  • Anonym (Kimli)
    Anonym (Bill) skrev 2019-11-18 11:28:02 följande:

Jag tror det är en vanlig sexfantasi hos kvinnor att få uppmärksamhet och bli knullad av flera män samtidig, i vissa fall är nog också tvång inblandat. Tycker jag läst om det på flera ställen. Men ytterst få kvinnor skulle vilja uppleva det i verkligheten. Och i princip ingen skulle berätta om sin fantasi för sin partner eftersom den är väldigt förbjuden rent moraliskt..

Precis så!
Svar på tråden Fantasier som jag inte vill förverkliga.