BIM December 2019
Nu låter detta lite som hokus pokus kanske.. Men ändå lite roligt om det skulle stämma igen..
Med min dotter fick jag ju negativt på bim-3 och bim-1 sen släppte jag det och invänta mensen.. På bim+5 drömde jag att jag var gravid och när jag vaknade tänkte jag att jag kunde ta ett gravtest för skojsskull och det var då till min förvåning positivt..
För några månader sen fick jag en stark känsla av att min bästa kompis var gravid.. Sa det till henne men hon sa att "inte vad hon visste" men en vecka senare så plussade hon(dvs hon var gravid när jag kände det på mig).. Jag skrev även till henne lite på skoj några minuter efter att hon plussat "har du plussat än;)".. Hon berättade det för mig dagen efter att hon var i chock hur jag kunde skriva precis då.. Kan såklart lika gärna vara en slump men fortfarande lite kul..
Inatt drömde jag att jag var gravid. Visade plus på 4 stickor.. Jag var så sugen på att testa i morse när jag vaknade men min man kommer inte hem förrän inatt så vi ska testa imorgon! Men det hade varit så roligt om det stämde igen.. Haha!