BIM December 2019
Men åh vad spännande! Jag hade också lotion de första dagarna efter äl och först idag ändrade de sig och blev hala och genomskinliga! Kul att vi har samma symptom. Hoppas att de är på riktigt för oss båda :D
Men åh vad spännande! Jag hade också lotion de första dagarna efter äl och först idag ändrade de sig och blev hala och genomskinliga! Kul att vi har samma symptom. Hoppas att de är på riktigt för oss båda :D
De borde pratas mer om stress och graviditet för att hitta nya sätt att stressa ner.. jag trodde att det var jag som kände mest press men insåg snabbt hur stressad min man också var och hur nedstämd han blev när testen visade negativt. Nu har vi liksom fått en ny energi till våran relation trots att vi alltid varit sammansvetsade kring allt. Plusset denna gång var nog ännu häftigare än första för det gick på första försöket. Nu har vi fått lov å ?kämpa? lite mer å de krävs en stark relation för det!
Bim lör eller sön. Är detta spök?
Ja det tar verkligen upp hela ens liv. Men tillslut brukar det lösa sig, även om det tar längre tid för vissa än för andra. Och du har ju lyckats innan :) håller tummarna!
Det har du faktiskt rätt i. Kanske smart att inte testa på julafton.... Då kommer kanske mensen ändå om vi har otur och bara de i sig är ju jobbigt nog :(
Jag ska också testa på fredag! Kanske till och med vågar testa med en sådan sticka på torsdag. Kommer ha svårt att hålla mig.
Kan vara den första som säger det! Roligt att höra, hoppas våra syner stämmer hihi
Ja det gäller nog att försöka slappna av också... stress är ju aldrig bra! Skriv ett inlägg imorgon och uppdatera hur det går med testet, är så nyfiken :)
Jag har väldigt mycket molande värk i magen idag.... känns lite bak mot ryggen. Hoppas att det är ett tecken!
Så dum jag känner mig just nu! Jag hade inte tänkt testa mig förrän tidigast till helgen (BIM på söndag eller måndag tror jag). Men så har jag konstant molvärk/?mensvärk? som strålar ut i benen och jag känner mig superkänslig. Och nu ikväll när jag sitter och jobbar alldeles försent och börjar grubbla för mycket fick jag plötsligt en impuls. Så jag testade med CB digital. Inte gravid enligt testet. Såklart! Det är ju för tidigt. Kunde jag inte ha väntat till imorgon i alla fall!? Suck. Nu behöver jag köpa fler tester, haha! Någon som känner igen sig i detta?
Hur har det gått för dig? Tog du ett test nu på morgonen? Är så nyfiken att jag spricker här!!!!
Ja det är klart! Så spänd här för både min och din skull <3 Jag har sådana billiga stickor från graviditetskollen. Har aldrig testat dem innan men det står på hemsidan att de kan upptäcka hormonet så tidigt som 7 dagar efter äl. Låter otroligt! Om jag hade äl den 11 så är jag bara på äl+8 imorgon... Men är så nyfiken så testar nog Imorgon jag också!