MW90 skrev 2019-11-26 19:39:39 följande:
Nej jag har heller aldrig hört någon som har så ont.
Jag behöver ju inte ta ägglossningstest precis för att kolla när jag har ägglossning ;)
Ja att ha ont vid sex just vid ägglossning har jag hört att vissa har o även jag då.
Ibland vill man bara gråta för att det gör så ont ;(
Ja men precis, man vill bara att samlaget ska vara över o få det överstökat.
Sist fick jag ta morfin för att jag hade så ont o inte mannen skulle misstänka att jag hade ägglossning för då kanske han inte hade kunnat leverera så att säga. O han vill såklart inte att jag ska lida mig igenom ett samlag.
Vi försöker istället ha sex dagen innan o dagen efter så jag slipper den värsta smärtan.
Oj dubbelt så mycket?! Shit så läskigt ;)
Jag har en vän som hade trillingar, men två av dom dog i tidig graviditet o bara den ena överlevde, men när hon berätta så blev jag så chockad. Trillingar liksom. O hon är själv tvåäggstvilling;)
Det är sant, klart det finns fördel också! :)
Precis, det är hemskt. Samtidigt "måste" man hålla det inne så att sambon inte kan komma för att han märker att det gör ont. Brukar ju försöka med ställningar som inte blir lika påtagliga, och efteråt kan jag säga att det gör ont.
Inte tänkt på det men det klart - ska försöka pricka in mer sex före ÄL :)
Undra varför vissa får så mycket mer ont vid ÄL och annars inte har ont genom cykeln.
Åh herregud! Trillingar! Får be till högre makter att jag inte har genen att släppa fler ägg ;)