BIM December 2019
Tack för peppen! Körde ni direkt utan nån mens emellan då? Funderar på att försöka hitta äl efter blödningen från mf nu.
Tack för peppen! Körde ni direkt utan nån mens emellan då? Funderar på att försöka hitta äl efter blödningen från mf nu.
Hej på er. Varning för äckelbild.
Jag ska enligt appen ha äl imorgon eller i övermorgon. Har två appar som säger olika.
Läste om att man ska kunna se på flytningar samt känna på livmodertappen när man har äl. Så idag har jag undersökt där nere, var dock väldigt svårt att hitta något där inne. Tror jag hittade tappen tillslut, typ en hård kula? Vet inte hur jag ska beskriva det. Samt att sekret följde med ut på fingret. Känns väldigt konstigt att först ta foto på det och sen dela med mig till er. Men vart någonstans i cykeln "borde" jag vara enligt er? Ber om ursäkt i förhand för bilden. Har knappt något som rinner ut, detta var alltså vad som fastnade när jag letade där inne.. Usch, gör ni andra också sånna här skumma saker? Vågar inte säga något till sambon direkt. Haha. Men är det ens i närheten av ägglossning?
Tack för svaret!! Jag beställer nog ägglossningstester för att vara någorlunda säker och kör på :)
Jag har också läst att det ska vara så, men det står så mycket överallt och ibland känns det som att man bara söker argument som är för det man själv vill haha. Men hoppas på att det går vägen. Lycka till till dig!
Hade ÄL förra måndagen. Fick idag hem testa tidigt babyplan. Tog ett test nu på eftermiddagen. När jag kollar väldigt noga ser jag en skugga. Har fått redigera för att det ska synas lika mycket som det gör IRL.
Har ni fått spökstreck av babyplan innan? Bara intresserad och kommer inte räkna att jag är gravid på detta testet :)
Jag har använt mig utav äl stickor också, vet dock inte om de är bra. Kallas "test bankens ägglossningstest". Köpta väldigt billigt på tradera. Har inte fått starta streck med dom iaf.. Har även haft mensvärk. Men men.. Vi har ju sexat som vanligt iaf.
Detta är säkert ett falskt plus om det är vanligt :) men ska testa på morgonurin imorgon :)
Detta är säkert ett falskt plus om det är vanligt :) men ska testa på morgonurin imorgon :)
Herre jösses!
Eftersom jag har känt mig konstig i dag så tog jag ett "testa tidigt"
Jag är inte helt säker på att min BIM är den 20/12 - den kan vara någon eller några dagar tidigare med.
(Min förra menscykel var bara 24 dagar)
Och jag fick detta resultatet - vad ska jag tro?
Jag törs inte lita på det helt - utan kommer vänta med att testa igen om ett par dagar
Känner mig lite bitter idag så måste skriva av mig! Min kompis skrev nu att hon fick positivt graviditetstest nu på morgonen... Första försöket efter att hon tagit av plåstret! Hon vet att vi försöker för hon bestämde typ ja förra månaden att dom ville haka på för dom vill med ha och att vara ledig tillsammans vore så kul. Men nu vart hon gravid på första och jag är inne på sjätte försöket med ägglossnignsstickor och tjorv. Så glad för deras skull att det gick så fort men väldigt bitter över min egen situation :( hoppas hoppas det tog sig denna månaden, nu hoppas man ju mer än någonsin..... ursäkta långt inlägg. Men dålig morgon :(
Usch vad jobbig situation.. Klart man är glad för andra men svårt att se förbi sin egen situation. Man vill ju så satans gärna och man kämpar. Svårt att vara riktigt så glad som det förväntas av en när folk "glider in" och träffar rätt på första försöket. Håller tummarna för dig! Snart är det er tur oxkså!