Inlägg från: seafree |Visa alla inlägg
  • seafree

Hur mycket skulle du betala för en operation på en katt? Och på en hund?

Senast i fredags betalade jag 1500kr(våra sista slantar för månaden) för att ta bort en liten fästingliknande polyp på en av mina katters rygg, den störde henne jätte mycket(upptäckte den i torsdaga)!
    Alla min katter är hel försäkrade! Jag skulle ALDRIG avliva nån av mina katter för att det är ett billigare alternativ...
    De är en av de viktigaste delarna i mitt liv! Så länge det finns ett alternativ till vård som inte innebär enorm smärta och lidande för katten så är inte avlivning en utväg, inte för mig ialla fall !

• seafree

fenomena83: Mina katter är vanliga bondkatter som troligtvis blev till i en vägkorsing nånstanns! De är helförsäkrade alla tre hos Agria! Du kanske bara hade otur med handläggaren.

• seafree

fenomena83: Mina katter är vanliga bondkatter som troligtvis blev till i en vägkorsing nånstanns! De är helförsäkrade alla tre hos Agria! Du kanske bara hade otur med handläggaren.

• seafree

Min försäkring innebär att jag betalar självrisk på 1200kr och sedan 10% av resterande summa! Så om det koster 60,000kr så betalar jag 1200+5880kr inte många pengar alls Månadsavgiften jag betalar är 37kr per katt inte många pengar alls det heller

Svar på tråden Hur mycket skulle du betala för en operation på en katt? Och på en hund?