Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet
Grattis till embryot. Håller tummarna!
Grattis till embryot. Håller tummarna!
Åh vad kul!!! All lycka nu :)
Jättespännande! Hoppas, hoppas!
Fick du några till frysen?
Jättespännande! Hoppas, hoppas!
Fick du några till frysen?
Jag mår bra, tack:). Har knappt vågat träna dock så jag känner mig extremt plufsig. Magen är svullen å brösten ömmar, mer aptit. Tycker det är lite jobbigt och kletigt med lutinus, jag får köpa lite längre trosskydd:)
Jag hade återföring av 2-dagars embryo förra onsdagen (18 Mars) så vi ligger rätt lika i tid.
Hur mår du?
Tror att det var testdag 18 dagar efter äggplock. Jag får dubbelkolla. Jag försöker att inte tänka för mycket på det, då blir väntan olidlig
Testdag tidigast 18 Dagar efter ägguttag står det på min mapp, tidigast fre 3 april ska jag testa... låååångt dit
Bara jag som inte känner några symtom?? :( rädd att det inte tagit sig. Gjorde min första insättning i måndags med 5 dagars embryo. Fram till häromdagen så hade jag ialla fall jätte ömma bröstvårtor men knappt inte ens det längre.. :(
Inte säkert det betyder något. Jag tycker att brösten varierar lite från dag till dag och på morgonen ?slapp? för att svullna till kvällen... helknäppt. Däremot när jag vänder mig i vissa lägen känns det som det typ hugger till och sticker i äggstockarna, det kan väl inte vara bra? Livrädd för x-graviditet. En kollega på jobbet fick det för drygt en månad sedan. Svinont så hon svimmade på akuten då äggstocken sprack. Akutopererad, förlorade 2,2 liter blod så det var nära ögat. Hon va sjukskriven i 3 veckor
Tjejer
Hur lång brukar var korta protokollet? Menar sprutor?
Är på dag 4 med gonal -f o imorgon ta + en annan spruta sen tisdag är första ultraljudet .