Dhalia skrev 2020-09-01 08:12:49 följande:
För mig blir det sista dagen idag med lutinus vilket känns vääääldigt läskigt. Jag plussade ju förra onsdag precis och fick ta 6 dagar till efter plus. Sammanlagt är det 3x21 tabletter som gått åt. 3ggr per dag. Skulle inte trappa ner heller. Dem sa att nu har kroppens egen produktion kommit igång och det extra gör tydligen ingen mer nytta. Jag tänkte ta ett till grav test onsdag morogn bara för att se att det blir starkare. I söndags var det starkare än när jag plussade. Jag har fler paket hemma från förra IVF plus att jag fick ännu fler paket från en kollega som inte behövde mer.
Okej :) blir nog bra! De kanske beror på om man har gjort färsk eller stimulerad fet med egen ägglossning som avgör längden.
Jag gjorde en stimulerad fet utan egen ägglossning så min kropp behöver nog mer stöd för att det ska hålla i sig, tror ja ska ta mina fram till vecka 10 :) jag går också på Livio, i Göteborg så nöjd med dom!
Jag har upplevt mensvärk sedan igår 4+1 som kommer och går och ibland att det strålar, är det livmodern som växer? Är så orolig för missfall igen...vet att jag inte kan göra något men jag vill detta så mycket och vill inte gå igenom skiten igen. Denna gången känns mer på riktigt, alla tester är super starka och har flera symptom så har verkligen stora förhoppningar!