Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Skulle du lämna 13-åring ensam hemma över natten m okänd kompis?

Min fråga är: VET du att det faktiskt är ett barn och inte en vuxen som utger sig för att vara ett barn?

• Anonym (-)
    Anonym (-) skrev 2019-10-22 10:41:44 följande:

Min fråga är: VET du att det faktiskt är ett barn och inte en vuxen som utger sig för att vara ett barn?

• Anonym (-)
    Anonym (Mamma till en ung tonåring) skrev 2019-10-22 10:57:00 följande:

Herregud. Tre av tre tjejer gick med på att träffa en helt okänd kille på nätet.

Jag tycker att jag har pratat med min dotter så många gånger och jag hoppas att hon vet. Men tänk om hon inte vet? Tänk om hon gör något så här dumt?

Denna videon kommer att spelas här hemma på stora tv:n när hela familjen sitter i soffan.

Jag har flera sådana exempel för både små och stora barn. Finns jättemånga sociala experiment på youtube; bl.a. locka barn med godis, hundvalp och annat.

Även sno barn framför skärmberoende föräldrar - mitt framför föräldrarna lyckas de sno med sig barn, pga föräldrarna sitter med telefonerna.

Sök social experiment teenager eller child eller abduction så hittar du massor.
  • Anonym (-)

Jag skulle absolut kunna lämna mitt barn över en helg i den åldern.

Däremot skulle jag aldrig våga lämna vissa kompisars barn över en natt, om de vore mina barn.

Det är skillnad på barn och barn.

Svar på tråden Skulle du lämna 13-åring ensam hemma över natten m okänd kompis?