Merymo skrev 2019-12-06 21:44:32 följande:
Tack, samma för dig hoppas jag! :)) känner du att ägg växer?
Asså jag har tagit test varje dag från cd 20 typ. (Med vetskap om ovitrelle i systemet) och sen har mensen kommit. Detta har jag gjort på alla 5 tidigare försök. NU är jag trött på det. Så denna gång har jag lyckats släppa på det och orkar förhoppningsvis avvakta för att se om mensen kommer, annars test på BIM +1. Det är som du säger väldigt svårt med tanke på alla symptom:p
Gonal f är en follikerstimulerande hormon så den får follikerna att växa och möjliggöra ägglossning:) extra boost till mitt egna system då letrozolen inte verkar ensamt för mig.
Jag känner absolut att det är någonting på g! Har faktiskt inte tagit något äl test förrän nu imorse och det är en bra bit kvar innan det är positivt. Men idag är jag "öm" över tjejmagen på både höger och vänster sida :) Är ju bara på cd 11 idag, fick inte positivt äl test förrän cd 14 förra månaden, då gick det väldigt fort från knapp stegring till positivt.
Jag ber bara till högre makter att läkaren kan ge mig ovitrelle imorgon! För tidigt på torsdag morgon ska vi åka iväg resten av helgen, och då kommer vi dela rum med ett annat par resten av helgen så då kommer det inte bli något liggande alls :'( Vill ju verkligen vara säker på att vi får en ärlig chans denna månaden, och inte "nöja" oss med att bara ligga några dagar innan och inte kunna ligga på äl, som i så fall förmodligen kommer vara på torsdag/fredag.
När är bim för dig? Vad har du för symptom nu? :) :)
Tycker det är häftigt att det gav en sån jäkla skjuts! :D Har du fått det tidigare också?
Ingla25 skrev 2019-12-06 21:49:40 följande:
Hoppar in i tråden,
Andra kuren letrozole, enkeldos. Vul cd 12 visade äggblåsa på 11mm. Ovitrelle på cd 17.
Nu Cd 26. Var inne på gynakuten för misst överstimulering. Men istället visades en ny äggblåsa på 16 mm på andra äggstocken .. väldigt förvirrande !
Inväntar bim 13/12
Hej!
Välkommen till tråden :)
Oj, ny äggblåsa på cd26, det har jag faktiskt inte hört om förut. Hur reagerade du på första kuren?
Förstår att du är förvirrad! Vad sa de på gynakturen då? Att du skulle avvakta till bim?