Pepptråd, Letrozol, hoppas det hjälper
Men nu hoppas vi! :) :)
Förstår det, starkt av dig att kunna hålla dig från att testa. Jag klarar inte det. Jobbigt att bli besviken varje morgon, men sålänge mens inte dykt upp så finns en chans. Jag börjar bli lite knäpp av att mina symptom försvunnit lite. Har bara drag och stickningar på min höger sida ibland. För någon dag sen så kände jag att det stack till kontinuerligt på 2 olika platser i livmodern. Jag har ju 2 ägg som släppte så tänkte om det kanske var det. Men känner mig ju bara knäpp....
Hur går det för er andra nu bland alla läkemedel och tester?
Första försöket med Letrozol gick ju inte för oss.. Så nu är vi på andra försöket. Dag 3 idag så i morse tog jag första tabletten. Fortfarande enkel dos eftersom det gav ett bra resultat förra månaden. Nästa fredag har jag tid för nytt ultraljud, då är jag på dag 11.
Ja, det här med att vänta, vänta och vänta är galet frustrerande! Man vill ju bara veta, typ samma dag som man har myst eller på sin höjd dagen efter.
Förra ultraljudet gjorde jag på dag 10. Då hade jag en fin äggblåsa på 18 mm. Så jag hoppas att det ska gå lika bra denna gången!
Just hemkommen från vår närakut. Akut migränanfall. Troligen pga letrozolen.. Läkaren rekommenderade mig att inte ta fler tabletter. Detta var tydligen eätt vanligt under sån här behandling. Jaha.. Nähe.. Ska jag bara ge upp nu? Vet inte hur jag ska göra ???? Fan också.. ursäkta språket.