Merymo skrev 2019-11-07 13:56:31 följande:
Men eller hur, allt med en nypa salt med tanke på att alla behov också ser olika ut. :)
Just nu är jag på ÄL 8-9. Ovitrelle +10. Så är jag en manisk person som inte klarar av att vänta, så tar test nu varje dag bara för att stilla mina nerver. Läkaren vill att jag testar den 15/11. Kan inte säga när min BIM är då jag inte får mens på egen hand.
Hoppas ni hittar en klinik som ger er vad ni behöver!
Bokade ju en telefontid imorse för att fråga om vad det faktiskt kostade, och även för att boka av tiden. Men det visade sig att de bara formulerat sig jäkligt dåligt på hemsidan. Det var 1500:- om man gör en icke landstingsbekostad utredning t.ex. utomlands. Så för mig är det vanlig avgift så på måndag ska jag på ultraljud. Känns väldigt bra! Var så ledsen igår att det inte blev UL. Plus att sambon måste åka iväg på jobb hela helgen, så jag hoppas att äl inte blir förrän på typ tisdag-onsdag :P cd15-16.
Frågade också om att skriva över vår utredning till dom och hon jag pratade med sa att det löser sig alltid på ett eller annat vis, bara de kommer överens med min gamla klinik vem som gör vad, typ.
Tack!
Oj, spännande!!! Jag håller verkligen tummarna att det ska gå vägen för er nu! Du får uppdatera här hur det går! :)