Ereya skrev 2019-10-18 09:28:30 följande:
God morgon hörni, freeedag idag! Hur mår ni vad gör ni var ligger ni i er cykel?
ÄL+9 för mig!
Vaknade inatt och behövde kissa, sen låg jag vaken en ganska lång stund och tänkte att jag nog ändå inte är gravid. Den där vissheten fanns liksom inte kvar. Jag somnade om efter många om och men och känslan att eventuellt kanske jag är det finns kvar. Antar att kroppen var för trött för att orka känna den inatt, haha. Eller också är det för att man vill så himla mycket. Snart söndag, vet inte om jag testar då eller senare, om jag vaknade inatt med den "rätta" vissheten är det dumt att slösa på test, tänker jag.
Övrigt då, här är mina symptom:
Fortfarande täppt i näsan (varit förkyld i över en vecka nu och näsan verkar inte vilja sluta täppas igen)
Molande värk
Väldigt ömma och stora bröst, bara en behå som passar nu
Blödande tandkött
Plus den där konstiga, annorlunda känslan i kroppen (som SÄKERT härstammar från placebo!)
Enorm pms! Grät igår när jag insåg att jag om några år är halvvägs till 60. Sedan blev jag arg och så blev jag skrattig och så började jag om med vattenfallen. Hahahaha.
Godmorgon!
Ang dina symptom och känslor så är de nästan omöjligt för mig att veta något men jag tycker iallafall att de låter lovande! Att du fick en dålig känsla är nog för att vi inte kan känna så mycket ännu, trots att man verkligen vill! Så håll ut några dagar till så får vi de svart på vitt istället :) (svårt, jag vet)
Mina symptom och känslor: fortfarande ömma bröstvårtor men jag tycker de börjar lugna ner sig..
mycket flytningar!!
Mensvärks känsla i både mage och underliv..
Täppt näsa insåg jag när ja såg dig skriva de, men kanske tillfällighet.
Alltså galna humörsvängningar här också! Känner helt igen mig i ditt utbrott haha.
Och slutligen kass mage.
Och slutligen småsmå finnar i pannan. Jag har nästintill aldrig finnar men vid min förra graviditet så dök dessa små som blåsor upp i pannan..
Inte så trevliga saker dedär egentligen! Men ger de att plus så klagar jag inte en enda sekund!!