Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
Vilken bra fakta!! De ska ja läsa om. Hehe de låter bra :D då bestämmer jag att min kropp verkligen förbereder sig för att iallafall vara de!
Vilken bra fakta!! De ska ja läsa om. Hehe de låter bra :D då bestämmer jag att min kropp verkligen förbereder sig för att iallafall vara de!
fast jag tänker att man borde känna något symptom :)
Så dumt att leta symptom redan (ÄL+5), men ändå sitter jag här med molande värk i livmodern och jätteömma bröst... TÄNK om det skulle vara något! Ska börja testa om en vecka med Early. Fler? Hur mår ni? :)
Så sjukt bra tankegång! Så positiv ska vi fortsätta vara :D heja!!
Jag förstår dig! Har du på båda sidor eller i mitten eller hur är din värk? Jag tänkte också börja om en vecka, kanske lite tidigare hehe.
Jag har mer och mer ömma bröst, samt molvärk! Höger sida värker till ganska rejält ibland för att sedan lägga sig helt. Annars mår ja fint :)
oj, men då kanske det finns lite hopp ändå :)
Oj då känner du mer än vad jag gör! Sjuukt spännande :D
Hoppas verkligen din önskan om plus för oss alla går in!!
Stooopp!! Nu är de verkligen hjärnspöken som tagit över... vem som blir de? DU kan bli de!! Men om du inte blir de då tar du nya tag och fixar en graviditet sååå bra :D
Att må illa under graviditeten är inte kul... men de behöver inte drabba dig! Men även där, om de händer dig så klarar du de utan problem :)
Alla får vi ha dåliga dagar, låt dom inte bestämma bara ;) kram på dig och hoppas din dag blir bättre.
Jag tycker att jag känner mig okej men jag känner efter aaaaldeles för mycket, Jag är liksom bara på äl+5... de jag känner är ÖMMA bröst, de drar i höger äggstock och igår kände jag mig rätt så yr ibland. Nu på morgonen har ja inte hunnit känna efter hehe.
Stooopp!! Nu är de verkligen hjärnspöken som tagit över... vem som blir de? DU kan bli de!! Men om du inte blir de då tar du nya tag och fixar en graviditet sååå bra :D
Att må illa under graviditeten är inte kul... men de behöver inte drabba dig! Men även där, om de händer dig så klarar du de utan problem :)
Alla får vi ha dåliga dagar, låt dom inte bestämma bara ;) kram på dig och hoppas din dag blir bättre.
Jag tycker att jag känner mig okej men jag känner efter aaaaldeles för mycket, Jag är liksom bara på äl+5... de jag känner är ÖMMA bröst, de drar i höger äggstock och igår kände jag mig rätt så yr ibland. Nu på morgonen har ja inte hunnit känna efter hehe.
Jag förstår! Ja nu försöker vi tänka på annat och se fram emot söndag :) och hoppas på att de finns en juli bebis som skapas i magen :D
ÄL+7, huvudvärk och fullständigt o-kåt. Har noll energi i kroppen också. Varit förkyld sedan ÄL+1 men är bättre nu, dock saknar jag den där femte växeln. Tar multivitaminer och mineraler samt mycket D-vitamin men är så förbenat trött.
Sist jag var så här o-kåt var under min lutealfas som ledde till en graviditet för åtta år sedan. Tappade allt sug på sex. På söndag tänker jag testa mig med Early. ÄL+11 då, sen varannan dag fram till BIM.
Hur går det för er andra? :)
Godmorgon gänget!
Jag startar dagen med att berätta om mina nya upptäckter. När jag vaknade inatt/morse så kliande de lite överallt, de tog ett tag innan jag reagerade på de men efter att ha givit de en tanke kom jag på att de startade på samma vis ungefär samma dag förra graviditeten! Sen tog jag tempen (jag tempar inte så ofta längre då de bara gav mig stress) och till min förvåning är den över 37! Har annars basaltemp på strax under 36.5. När jag då ligger där och begrundar detta så kommer de en smygande hunger som snabbt ökar i styrka, så pass att jag kliver upp och knaprar på ett kex innan jag kan somna om. Brösten ömmar också fortfarande.
Säkert tillfälligheter men just nu i denna stund så tänker jag välja att se de som något positivt.
Hur mår ni? :D