• Grilimy

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Hej!

Jag följs gärna åt :) Andra äl och var säker på graviditet pga tydliga tidiga symptom (se gärna annan tråd jag nyss skapade) men sen igår morse så mår jag precis som innan. Alla kraftiga symptom borta. Ska ha mens på fredag så nu har jag slutat hoppats. :( Men ställer in mig på nästa äl i nov. :) Har oplanerade barn tidigare och haft lätt att bli gravid.

• Grilimy
    Ereya skrev 2019-10-20 19:51:31 följande:

Hoppet är inte ute förrän mensen är här, kom ihåg det! Jag har också bim på torsdag-fredag och väntar med att testa tills då.

Nej så är det såklart :) Tack för pepp.

Men hade så kraftigt illamående, yrsel och värmekänsla i flera dagar morgon till kväll och sen från allt till inget över en natt. Fick en kraftig hostattack kvällen innan symptom försvann som kändes rejält i "bebismagen" så fått för mig att jag kanske hostade loss det.. kan man det tro?.. låter ju knäppt såklart.

Jag vil? testa tidigt men vill inte bli besviken.
  • Grilimy

Jag tänkte testa i morgon. Två dagar före.. egentligen har jag ju redan ställt in mig på att det inte blev något eftersom alla graviditetssymptom försvunnit helt. Inte ens minska molvärk. Vill mest kolla för att kunna släppa helt.

• Grilimy

Min test i morse var negativ. :( fast det visste jag ju innerst inne redan. Bara att vänta in mensen på fredag och hoppas på nästa äl.

• Grilimy

Det kom ingen mens idag som tänkt. Så jag ska göra en ny test i morgon. Kanske har mensen bara skjutit upp sig. Vågar inte hoppas eftersom jag fick negativt i Onsdags på en testa tidigt och alla gravidsymptom försvann för sex dagar sen. Men önsketankar har jag såklart. ????

Någon som pussat än?

• Grilimy
    Grilimy skrev 2019-10-25 22:41:38 följande:

Det kom ingen mens idag som tänkt. Så jag ska göra en ny test i morgon. Kanske har mensen bara skjutit upp sig. Vågar inte hoppas eftersom jag fick negativt i Onsdags på en testa tidigt och alla gravidsymptom försvann för sex dagar sen. Men önsketankar har jag såklart. ????

Någon som pussat än?

Haha PLUSSAT såklart :)
  • Grilimy

Har kollat nu. Fortfarande inget plus. :( Vet ju om att mens kan hoppa över eller skjutas upp, men aldrig hänt mig. Men nån gång ska vara den första. För nog borde det synas på en sticka en dag efter beräknas mens!! Med ett testa tidigt dessutom.

Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!