• Bröstlängtan

Stor byst under vit eller randig t-shirt

Det sexigaste och mest upphetsande som finns är, i mitt tycke, ett par jättestora bröst under en tröja. Gärna vit eller randig.

Att inte få se hela härligheten lämnar en del åt fantasin. I love it!

Snälla, kom igen ni bystiga kvinnor och lägg in lite härliga t-shirts bilder.

Tack

• Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt
  • Smed75
    Bröstlängtan skrev 2020-04-24 09:38:26 följande:

Helt ärligt! Hur gammal är du? Resonerar som en litet barn. Misströsta icke.

Snart är det lördag och då vankas kanske godis

Ja det är svårt att resonera på annat sätt.. Det här är ett forum..på internet jag har liksom lite svårt att ta allt på allvar! Känns som om det finns betydligt viktigare saker och säkert mer intressanta saker än att diskutera mig.. Ha en trevlig helg allihopa, ta hand om varandra och hoppas att ni får vara fria från corona!
  • Anonym (Axel)

Det är faktiskt rätt tröttsamt med detta patetiska tiggande om PM:s som dyker upp från desperata män i diverse trådar. Har du nåt tillräckligt intressant att säga kanske du får ett PM utan att tigga om det. Behöver du tigga om PM lär du inte få det ändå, det är som sagt mest bara patetiskt och sunkar ner trådarna

• Dennadagdettaårdennastund
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 23:08:29 följande:

Hittade ingen med vit tröja.. Men hoppas du gillar den här en då.. Ha ha ha ha ha.. Ja jävlar vad en del är desperata!!

Hahaha så bra!!!
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (boobs) skrev 2020-04-24 17:48:08 följande:

Nu är det helg :)

Nu blev det väldigt mycket helg! Storhelg! Wow vilka bjässiga skönheter! Tack! Du har precis gjort min födelsedag vacker
  • Anonym (Varsågod)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-25 05:43:54 följande:

Nu blev det väldigt mycket helg! Storhelg! Wow vilka bjässiga skönheter! Tack! Du har precis gjort min födelsedag vacker

Grattis på födelsedagen! Är det 27 igen
  • Underhill

WOW!!!...mmm...helg :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (enriktigkarl)

Det var en vacker hylla.
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Varsågod) skrev 2020-04-25 11:33:10 följande: