• Bröstlängtan

Stor byst under vit eller randig t-shirt

Det sexigaste och mest upphetsande som finns är, i mitt tycke, ett par jättestora bröst under en tröja. Gärna vit eller randig.

Att inte få se hela härligheten lämnar en del åt fantasin. I love it!

Snälla, kom igen ni bystiga kvinnor och lägg in lite härliga t-shirts bilder.

Tack

• Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt
  • Smed75

Tydligen så är det någon som tycker det är kul att sno andras bilder!!! Så jävla tråkigt!!

Kommer inte lägga ut några fler bilder på FL!

• Anonym (Varsågod)
    Smed75 skrev 2020-04-13 19:06:27 följande:

Tydligen så är det någon som tycker det är kul att sno andras bilder!!! Så jävla tråkigt!!

Kommer inte lägga ut några fler bilder på FL!

Nej sluta inte! Dina och några andra herrars bilder är ju behållningen.
  • Smed75
    Anonym (Varsågod) skrev 2020-04-13 19:20:11 följande:
    Nej sluta inte! Dina och några andra herrars bilder är ju behållningen.

Tack vad snäll du är.. Men det känns rätt obehagligt när nån gör så.. Vill du får du så klart pm:a men just nu så vill jag inte lägga ut fler bilder!
  • Anonym (??)

You go girl !!
    Dina chipstuttar är nästan i klass med mina!
    Nu fick flåstomtarna något att titta på , hahaha

Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 23:08:29 följande:

Hittade ingen med vit tröja.. Men hoppas du gillar den här en då.. Ha ha ha ha ha.. Ja jävlar vad en del är desperata!!
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Varsågod) skrev 2020-04-13 17:36:03 följande:

Nej nej! Spara skägget. Du är fin i det. Hoppas du är lika hårig på bröstet. Det är läckert på män. Dessutom min favvofärg på tröjan. Tuttar har jag själv så det räcker!

Nog har du stora tuttar alltid! Vackra som den ljuvaste poesi:), men håll dig undan från äckelgubben du konverserar med... smed alias argquqen mfl. Just saying.
  • Smed75
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 11:24:20 följande:

Nog har du stora tuttar alltid! Vackra som den ljuvaste poesi:), men håll dig undan från äckelgubben du konverserar med... smed alias argquqen mfl. Just saying.

Nä men lilla bubben då.. Blir du så provocerad.. Stackare kan verkligen inte vara lätt!
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Smed75 skrev 2020-04-23 16:22:11 följande:

Nä men lilla bubben då.. Blir du så provocerad.. Stackare kan verkligen inte vara lätt!

Ha ha ha, du är så ynkligt patetisk! Feel sorry for you!

Ödslar inte mer tid på dig även om du säkerligen skulle behöva det. Lycka till
  • Anonym (??)
    Smed75 skrev 2020-04-23 16:22:11 följande:
    13/4 lovade du att inte publicera fler bilder ..... en snabb okulärbesiktning av andra trådar på forumet ger vid handen att löftet bröts tämligen omgående.
    Får du många napp på dina PM-inviter i alla trådar som utlovar något naket i rubriken?
  • Smed75
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 16:49:08 följande:

Ha ha ha, du är så ynkligt patetisk! Feel sorry for you!

Ödslar inte mer tid på dig även om du säkerligen skulle behöva det. Lycka till

Good for you
  • Smed75
    Anonym (??) skrev 2020-04-23 17:19:13 följande:

13/4 lovade du att inte publicera fler bilder ..... en snabb okulärbesiktning av andra trådar på forumet ger vid handen att löftet bröts tämligen omgående.

Får du många napp på dina PM-inviter i alla trådar som utlovar något naket i rubriken?

Och?

Det har väl du inte något som helst med att göra.. Eller?
Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt