Inlägg från: Anonym (skitunge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skitunge)

Hjälp mig!

Min dotter är 8 år och har sedan hon slutade med blöja skitit på sig istället. Har varit hos läkare flera gånger, tagit prover, försökt muta med leksaker, egen iPad, åka på nöjen (kryssning, Gröna lund etc.), skällt, bett snällt, förklarat, hotat, fått andra att prata med henne men INGENTING verkade hjälpa.

Det sista halvåret smetade hon bajs på saker, bl a MITT skrivbord och stol där jag sedan ska sitta och plugga. Min mammas badkläder hade hon skitit (bokstavligt talat) ned. Hon petade i rumpan när hon var bajsnödig så att det kom på fingrarna och har tagit på föremål hemma. Kul att hon lämnade smittohärdar överallt när hon drabbades av springmask....

Bajsmärken i badrummet var nog något omedvetet, för hon slutade med at lämna rester på handtag och tvättmaskinsluckan etc efter att jag bad henne använda handske när hon torkar sig. Men på möbler och golvet i andra rum var ju med avsikt.

Dock är hon "normal" socialt, leker med andra, och tycker att andras bajs är äckligt och kräks nästan av hund- och kattbajs som ligger på marken. Kan inte förstå vad orsaken till detta var, men eftersom hon har slutat med detta sedan i våras är det inget som bekymrar mig längre.

Svar på tråden Hjälp mig!