Skulle ni acceptera?
Tidigare ikväll hade jag och min man en kortare argumentation, inget bråk eller så men vi tyckte olika. Så säger han ?men håll käft nu? till mig inför barnen. Tycker ni det är ett okej beteende som ni hade accepterat?
Tidigare ikväll hade jag och min man en kortare argumentation, inget bråk eller så men vi tyckte olika. Så säger han ?men håll käft nu? till mig inför barnen. Tycker ni det är ett okej beteende som ni hade accepterat?
Kan inte säga att han är snäll. Han tycker aldrig jag gör något bra. Jag tar hand om barnen varje dag, fixar och lagar mat. Idag fick han göra det för jag var iväg på annat. När jag kom hem satte jag mig ner lite och det var det han blev sur på. Att jag varit iväg och när jag kommer hem bara sätter mig för han har ju fått fixa allt. Det var när jag sa att jag fixar ju alltid allt annars som han sa håll käften nu. Kändes inte bra inför barnen att höra..
Jag sa efter min skilsmässa för att min ex-man sa så till mig två, tre gånger: Det där kommer jag aldrig mer acceptera av någon man. Då går jag direkt.
Jag sa efter min skilsmässa för att min ex-man sa så till mig två, tre gånger: Det där kommer jag aldrig mer acceptera av någon man. Då går jag direkt.
Herregud! I dina öron är det där det började?? Jag har skrivit vad jag sa om du läser lite ovanför här. Vad du hör i dina öron verkar ju vara både det ena och det andra. Låter det komma ut inför barnen? Du är ju inte klok nånstans. Jag ber dig att sluta komma med råd i trådar som den här, du behöver som sagt inte beskydda alla män.
Det är inte okej att säga så!!!
Nej jag tycker inte det är okej att säga å andra sidan så är det lätt hänt att man säger nåt dumt när man är arga på varandra så jag tycker inte att det behöver vara en orsak till att hålla det emot honom för alltid.
Sen tycker i alla fall jag att det är helt omöjligt att inte någon gång råka gräla inför sina barn. Det är ju inte det bästa naturligtvis men så länge barnen ser att man kan bli sams igen och det inte går helt överstyr så tror jag inte att de tar skada av det. Även föräldrar är ju människor så det vore konstigt om de inte hade hela spektrat av känslor. Att alltid undanhålla negativa saker som ilska och sorg för sina barn är nog inte heller riktigt bra.
Kan inte säga att han är snäll. Han tycker aldrig jag gör något bra. Jag tar hand om barnen varje dag, fixar och lagar mat. Idag fick han göra det för jag var iväg på annat. När jag kom hem satte jag mig ner lite och det var det han blev sur på. Att jag varit iväg och när jag kommer hem bara sätter mig för han har ju fått fixa allt. Det var när jag sa att jag fixar ju alltid allt annars som han sa håll käften nu. Kändes inte bra inför barnen att höra..