Mina blödningar har börjat v 5+1 och v 5+2. Ingenting innan dess. Denna gången testade jag med stickor och reagerade tidigt på att det inte blev starkare streck. Har fortfarande ont i brösten men strecket har blivit betydligt svagare sen i torsdags när jag började blöda, den 12e alltså. Så jag hoppas på vanligt missfall så jag får behålla min andra äggledare om den funkar som den ska..
Hade det inte varit för det svagare testet och att det blöder på samma dag och samma sätt som förra gången hade jag haft hoppet kvar om att det kunde vara att det bara var för tidigt att se på vul igår.
Jag har känningar till och från, mest på höger sida men har haft det sedan operationen i juni, när de tog bort höger äggledare gick de in via vänster sida. När jag nyser får jag ont på båda sidor dock. Förra gången fick jag ont v 5+5 eller 5+6 alltså efter blödningen. Först ont på höger sida, dagen efter hade jag problem med att t.ex cykla för det gjorde så himla ont ut i.. Rumpan? Konstigt nog.
Jag tror att det är typiskt att just ha brunt blod och inte klarrött när det är utomkveds (det har jag läst men vet inte riktigt var, har ju läst varenda sida där man kan hitta nåt om det..). Har dock hört av vänner att det är många som haft bruna flytningar och att det ändå varit en normal graviditet, så endast flytningar betyder inte missfall eller utomkveds.
Det är ett bra tecken att du inte har ont! Jag hoppas att det visar sig vara en normal blödning och graviditet för dig och att du slipper utomkveds. Men får du ont, så åk in och kolla, speciellt om det är på ena sidan.