USA
Dock har vi bevisat för alla att det vi sa om socker stämmer.
Att jag får upprepa det, är för fakta som du missat.
Dock har vi bevisat för alla att det vi sa om socker stämmer.
Att jag får upprepa det, är för fakta som du missat.
Svensken äter 37kg per år och per person, Amerikanen äter 152 punds(69kg) per år och per person.
Och fortfarande ökar och deras socker konsumtion.
När det kommer till ad hominem, så är det irrelevant för sak, socker och det överdrivna användandet i USA.
Eller tror du min person är sak?
När ska du berätta vad vi ska vara tacksamma för och idag?
Leva på gamla meriter gör de som har fallit av vagnen.
Dock har vi bevisat vår sak, det är din tur och berätta att amerikanerna inte äter 69kg socker.
Vilket är den trippla mängden energi som socker max ska utgöra.
SÅ utveckla eller var ägd.
Och det har vi, och resultatet är du har fel efter fakta presenterats.
Och nu ska vi bara upprepa det tills du ger upp dina lögner, vilket tar par minuter.
Men du vet jag har all tid i världen för detta.
Svensken äter 37kg per år och per person, Amerikanen äter 152 punds(69kg) per år och per person.
En extremt ohälsosam konsumtion av socker, där man varje amerikan äter 3ggr för mcyket socker vad som anses som max.
Och varje dag.
Ska du få mig att förstå bättre och när du har fel, med ad hominem.
Som allt är ad hominen inte argument för sak, och sakfrågan förlorade du samma sekund du gav dig in i den.
Och enbart för dina kunskaper är för låga för diskutera ämnet.
Som tex.
USA socker intag är tagit ifrån en Amerikansk myndighet, länk finns på nån av mina inlägg.
Vad har du för siffror och vart?
Dessa ändrar ju sig ofta, och svårt och avgöra datumet på den på USA, så kanske är mycket mer elelr mindre(inte så troligt dock).
Glöm inte heller att trumpen grävde upp MIchells grönsaksland i vita huset, så du förstår vilken nivå tow2 är på.
Och h*n har slutat och diskutera sedan en tid tillbaka, och detta är allt du får av h*n.