Inlägg från: AnnaAgaton |Visa alla inlägg
  • AnnaAgaton

BIM Oktober 2019

När är bim då? Tempen kan ju gå upp något igen kanske inte helt påväg ner!? Min studsar ju mellan 37.0 och 37.4 när jag fick mens sist gick den ner till 36,6 dagen innan från att iaf legat över 37 innan.. får hoppas det studsa upp igen:)

elviramaria skrev 2019-10-21 07:16:58 följande:

Vad tror ni? är detta ett tecken på att den oväntade mensen är påväg?! :/ 

• AnnaAgaton

Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)

hundenhubbe skrev 2019-10-21 15:17:21 följande:

Vissa har ju de som symtom, att dom inte får några symtom xD testdag imorgon! Spännande!!!!

• AnnaAgaton

Nix inga känningar.. men om man kan ha ?jag vill bli gravid hjärna? så har jag det! Jag vet inte vad som hänt men jag blandat ihop grejjer säger fel saker om saker o minnet har blivit sämre.. så tänkte man kan ju ha amnings hjärna och gravid hjärna så nu har jag nog fått ?vill bli gravid hjärna? :)

Nyckelpiga2017 skrev 2019-10-21 17:55:13 följande:

Nu börjar det närma sig bim för mig men har inget som tyder på graviditet förutom möjligen ökad mängd flytningar men det kan lika gärna vara mensen som spökar. Jag tror bim ska vara den 24/10 men min app flo har ändrat till imorgon så vi får väl se när den kommer eftersom mensen varit lite oregelbunden sedan mitt mf för några månader sedan. Hur går det för er andra som har bim i veckan? Några känningar? Testat?

• AnnaAgaton

Det är ju bara 50/50 dag 9 så håller tummen för torsdag!! :) kroppen kanske inte luras hoppas!

hundenhubbe skrev 2019-10-22 08:58:26 följande:

Har ett test kvar. Tar på torsdag. Är det lika toknegativt då får jag hoppa över till novembertråden :(

• AnnaAgaton

Tills mensen kommer finns hoppet kvar:)!!

Nyckelpiga2017 skrev 2019-10-22 07:04:53 följande:

Dagens test var helt blanka. Suck..

• AnnaAgaton

Jag är på ÄL+8 idag och innan tänkte jag testa i morgon på dag 9 för jag är så nyfiken ... men idag har jag börjat tänkt att kanske vänta... jag har ju inga som helst symptom så funderar på o vänta till BIM har de inte kommit på morgonen där så testar jag... MEN vi får se nyfikenheten brukar ta över även om mensen är det stora tecknet på negativt elr positivt!

Nyckelpiga2017 skrev 2019-10-22 10:54:10 följande:

Absolut, min app säger att mensen ska börja idag men jag tror torsdag är mer rimligt så vi får väl se. Hur går det för dig?

• AnnaAgaton

Förstår din frustration då när min kropp visade en massa tog jag t.o.m. ett test efter mensen va slut för jag va ju så säker den gången:( men hoppas att din kropp inte luras de ä inte snällt:(

hundenhubbe skrev 2019-10-22 09:18:22 följande:

Ja jag vet! Men då det visade sist så tänker man att de ska nu med om de är något. Men som sagt. Torsdag är bim-3 Och med dom två andra plussa jag bim -4 så är de inget plus då så är de så. Men då har jag hellre att kroppen visar de med inga symtom istället för att luras... känns så jobbigt! Har ju velat haft barn längre än sambon så 1.5 år har man redan väntat :(

• AnnaAgaton

Så hade vi oxå gjort... lycka till med allt!!

Myrkrypet skrev 2019-10-22 14:15:05 följande:

Tack och hej för mig, jag har nu fått beskeden att ivf är enda vägen till barn och vi har bestämt oss för att inte genomgå detta. Livet tar en ny vändning, karriär och vårt barn vi redan har är nu det viktigaste! Stort lycka till till er alla!

• AnnaAgaton

Nej va tråkigt!!! Men jag tror vi får följas åt i novembertråden oxå.. börjar känna lite molvärk som jag gjorde innan mens sist så den kommer nog i morgon elr fredag glömde test hemma så blir inget test... inväntar mens ... nu ä vi påväg till Linköping sjukhus för op .. Om inte mens dykt upp när vi kommer hem kommer jag testa då kommer de va eft bim men som sagt molvärken har börjat komma...

All lycka till!!!!

hundenhubbe skrev 2019-10-23 09:04:05 följande:

Och idag kom mensen 4 dagar tidigare! Skönt ändå att slippa vänta men kroppen lura mig verkligen, måste haft rejäl pms så ont som mina bröst gjorde. Men anstår att jag hade rätt att ägglossningen var lite tidigare denna gång! Femte försöket då och jag tänkte faktiskt ta äl stickor för att ha en humm då det verkar blivit oregelbundet efter missfallet..! Alla är så dyra! Är dom billiga bra också?

• AnnaAgaton

Grattis!!!! Underbart!!

[quote=79981617][quote-nick]Madde H skrev 2019-10-23 05:57:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Svar på tråden BIM Oktober 2019