Inlägg från: AnnaAgaton |Visa alla inlägg
  • AnnaAgaton

BIM Oktober 2019

Den är nog helt osynlig förresten så säg till vad ni heter så bjuder jag in er:)

• AnnaAgaton

Håller tummar!!!

Jag tog ett digitalt i morse tycker de känns säkrare o där stod gravid 1-2 veckor.. är du framme på BIM ännu?

Frassex skrev 2019-10-27 07:30:07 följande:

Jag avvaktar. Jag tycker morgonens test ser en aning svagare ut än det igår, kunde inte hålla mig att ta ett till. Har haft nån magkänsla hela tiden som säger att detta säkert inte går vägen, säkert för att graviditetskollens teststickor knappt syns ngt på. Närmsta dagarna lär jag få veta!

• AnnaAgaton

Kan trösta dig så länge mensen håller sig borta att jag hade hugg och riktig mensvärk flera dagar va helt säker att jag skulle få mens på fredagsnatten men igår fick jag pluss!

Jag håller tummen för dig!!

CvN skrev 2019-10-27 11:42:16 följande:

Bim imorgon mensvärk utav bara den och orolig mage. Blir nog inget denna månad heller. Tjuvtestade igår men helt blankt... Känner mig såååå negativ.

• AnnaAgaton

Grattis!!! :)

MichelleMilli skrev 2019-10-27 11:40:44 följande:

Tog mod till mig och testade. Positivt! Nu håller vi tummarna att allt går som det ska!

• AnnaAgaton

Gjorde ju en Facebookgrupp JuliMammor .. blir lättare om de som vill va med sen o söka på Ann-Louise Persson profilbild på mig o sambon och bakgrundsbild på min dotter.. skicka vänförfrågan så lägger jag till er..:)

• AnnaAgaton

Men kan det verkligen vända så Du hade ju ett streck?!

Frassex skrev 2019-10-27 12:10:26 följande:

Jag hade också tänkt att ta ett digitalt men eftersom jag tyckte vanliga cb var svagare än igår kändes det onödigt. Jag tar ett vanligt till imorgon så kommer jag definitivt veta. Borde fått mens idag om jag utgår från förra månaden som var 12 dagar, månaderna innan det har den varit på 10 men kan ju berott på kopparspiralen. Antar att mensen kommer när hcg sjunkit så pass att kroppen fattar att det inte blev ngt.

• AnnaAgaton

Förstår det!! Jobbigt och veta att man har större risk än andra oxå:(

Frassex skrev 2019-10-27 13:44:36 följande:

Det är ju fortfarande ett pluss men det var svagare än det jag tog morgonen innan. Jag borde igentligen inte ta så mycket test utan vänta två dagar minst emellan men jag är otålig och nervös. Till saken hör att jag har ca 25% chans för att få tidiga missfall pga genetik, bara haft ett Än så länge tack och lov men med det i bakhuvudet så är jag lite extra på spänn.

• AnnaAgaton

Grattis!!! Va kul

Pillanzzz skrev 2019-10-28 11:37:57 följande:

Alltså, så himla glad!!!

• AnnaAgaton

Grattis!!!

Naya skrev 2019-10-28 13:00:59 följande:

Ja!! Äntligen, efter nästan 8 månader ????

• AnnaAgaton

Grattis va många pluss det haglar denna månaden!!

De som vill va med i Facebook grupp JuliMammor sen eller nu så sök bara på Ann-Louise Persson bild på mig och sambon och bakgrundsbild dottern.. bor i Nybro..lägg till mig som vän så lägger jag till er sen :)

Svar på tråden BIM Oktober 2019