Elina22 skrev 2019-10-20 08:16:07 följande:
Vad tror ni? Åh hade verkligen hoppats men antar att det ser mörkt ut. Öppnade upp testet och anade mig en svag linje men tydligare än på stickan. Är på 10+ äl
Jag kan ana en skugga! Borde ju bli starkare om du tar på tisdag :) hoppas hoppas! Dom säger ju att man ska ta varannan dag för att se stegring :)
AnnaAgaton skrev 2019-10-20 08:02:44 följande:
Vi är ju några som hade ÄL ,samtidigt nästan förra helgen... och tänker testa tisd-onsd lite tidigt men vem kan hålla sig lixom:) undrar bara om någon börjat känna något speciellt.. jag känner inget än (gjorde iof inte när min dotter blev ett pluss heller) men känt små små känningar nere i höger sida inte ens de kände jag förra månaden då var det totalt ?tyst? i nedre regionen... man börjar ju ändå hoppas liiiiiite att de kan va ?något?... går gärna runt o försöker känna av en massa:) men kul o prata lite om det..
Det tydligaste symtomet jag har är mina bröst! Ömmat sedan några dagar efter äl (brukar börja någon dag innan mens) och det har bara blivit mer och mer onda för varje dag. Nu känns dom tunga och mer ådror på och gör ont hela hela tiden! Typ aldrig haft såhär ont i dom. Sen harbjag mensvärk till och från, är dödstrött, gasig och fryser mer än vanligt. Äl +7 idag