Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM Oktober 2019

Äl veckan är över! Enligt app skulle den vara igår men den verkar vara lite fuckad fortfarande efter missfallet så jag tror faktiskt jag hade tidigare i veckan. Hade såna flytningar och bullrig i magen. Har ömma bröst nu som jag fick häromdagen så verkar fått de i samband med äl. Sist jag plussa hade jag dålig hy sedan någon dag efter äl, ökad hunger typ äl+7 och molvärk, kissnödig och ömma bröst. Så vi får väl se! Försökt sen juli så 4 försöket. Nu vill man det ska ta sig!

• hundenhubbe

Mensvärk idag, lär ju vara ägget som lossna. Hoppas det räckte med att vi hade sex i förrgår. Ja ska ska försöka få till det idag också!

• hundenhubbe

Är lite osäker när jag hade äl. Mina bröst har börjat gjort extremt ont, ökad hunger, fryser och ful hy. Exakt som sist. Förra månaden då det inte var något hade jag inga ömma bröst. Tänker ändå vänta till på nästa onsdag med att testa för enligt app hade jag ägglossning i förrgår men är typ hundra att jag hade det förra veckan, hade såna tydliga symtom.

• hundenhubbe

Beställt test och ska ta första på tisdag, äl +9, såg något senast på den dagen :D fortsätt ömma bröst, täppt i näsan, bubblig mage och frusen. Har läst att man kan få ömma bröst efter äl för att hormonet progrestoron ökar i kroppen men efter någon dag ska det släppa. Mina började ömma 3 dagar efter äl och blir som mer och mer. Borde ju släppa om de inte är något. Har aldrig ont såhär tidigt i vanliga fall så hoppas det är ett gott tecken :)

• hundenhubbe
    AnnaAgaton skrev 2019-10-18 10:21:24 följande:

Önskar lycka till:)

Jag tänkte testa på onsdag morgon ÄL+9 innan vi åker till Linköping för operation mest för att jag är så nyfiken och sådär.. sen väntar jag på mens om den inte kommer testar jag när vi kommer hem söndagen eller måndagen.. då är det BIM+2 typ ...

Åh spännande :D få får vi se på onsdag vad våra visar! Hoppas på ett plus för båda!
    Ereya skrev 2019-10-18 10:56:50 följande:

Jag testade idag på ÄL+9 och kunde inte se någonting, så ni gör det bra om ni väntar lite längre än så, för er skull <3 Jag ska vänta tre dagar nu och sen testa igen, fick superstarkt plus med vanligt CB på ÄL+14 första gången jag var gravid så ÄL+12 med testa tidigt borde visa om det är något!

Jag var ju gravid för 2 månader sedan som tyvärr sluta i mf och då kunde jag se på äl +9, väääldigt av att få men sueprtydligt på äl +10. Har två barn sedan innan och plussat tidigt med båda. Dehär är min sista så vill som gå igenom den här test fasen och testa lite för tidigt och tolka :) De jobbiga är att vänta til äl +9... Jag vet att jag absolut inte kommer se innan de men ändå kliar de i fingrarna!
  • hundenhubbe

Fortsätt jättetrött. Kom knappt upp ur sängen igår och idag... kände inte sån här trötthet sist... brösten gör väldigt ont och morgonen började med massa mensvärk. Har även haft problem att somna om kvällarna... är inte detta en graviditet,då jag känner mig så himla kpnstig i hela kroppen, så måste det vara reejääääl pms

• hundenhubbe
    Ereya skrev 2019-10-19 12:17:38 följande:

Åh jag förstår, då hoppas jag att kroppen vet vad den gör och kan visa upp ett fint plus till dig :) jag testade idag på ÄL+10 och möjligen syntes det en liten skugga av någonting, så jag sitter på händerna fram till måndag och provar igen då. :)

Det hoppas jag med :) kanske smygtestar på tisdag äl+9! Har ändå 3 st testa tidigt tester hemma :) åh vad spännande!! Har du ingen bild???
  • hundenhubbe

Väntar på plus:

18/10 FELT, Joni

19/10 Majja92

20/10 Nicciz, dudetten, mia386

21/10 Midvintersol

22/10 syltburk

23/10 AndraSladdis

24/10 Nyckelpiga2017, Elina22, Ereya

25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00

26/10 Längtande95

27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K

28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa

29/10 Lyra78

31/10 MNS, Mevi1315

Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe, Rebeckalarsson, Izzy123

Oklara hur det gått: Friia, Phoworray, Längtan201304. Staafso, Räven27, JossanA, BDN, Marren80, Honungsvatten, Lucille, Julia8222, JuliaKylo, JeSuisMoi, helaminvärld, vitae, EllaLo, janniiique, malinamf

Tog mig friheten att göra listan lite finare :) Alla under datumet 18/10 som inte bekräftat graviditet eller mens står nu under oklart hur det gått :) så slipper vi ha en milslång lista. Känner ni igen erat namn någonstans uppdatera :D

• hundenhubbe

Väntar på plus:
    18/10 FELT, Joni
    19/10 Majja92
    20/10 Nicciz, dudetten, mia386
    21/10 Midvintersol
    22/10 syltburk
    23/10 AndraSladdis
    24/10 Nyckelpiga2017, Elina22, Ereya
    25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00
    26/10 Längtande95
    27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K
    28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa
    29/10 Lyra78
    31/10 MNS, Mevi1315

Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe, Rebeckalarsson, Izzy123

Oklara hur det gått: Friia, Phoworray, Längtan201304. Staafso, Räven27, JossanA, BDN, Marren80, Honungsvatten, Lucille, Julia8222, JuliaKylo, JeSuisMoi, helaminvärld, vitae, EllaLo, janniiique, malinamf

• hundenhubbe
    Ereya skrev 2019-10-19 17:41:35 följande:

Jaa om du har såna så kör! Jag har också testa tidigt, nu blir det dock lite väntan på nästa så det eventuella hcg:et hinner öka, om det nu skulle vara nåt :) jag ska se om det syns när man laddar upp här, kvalitén brukar inte vara den bästa.

Hoppas det blir en fin stegring :) första barnet? Vilket försök?
Svar på tråden BIM Oktober 2019