Låg AMH värde
Ja det är väldigt skönt! Sen har det såklart varit ett pussel att komma på anledningar till att vara borta. Det var inte så farligt i början men nu har det varit ganska mycket efter sommaren med inskrivning, VUL, tidigt ultraljud, cellprov, kub och cellprov. Har försökt lägga det som går tidigt på morgonen så jag kan gå innan jobbet eller i anslutning till lunch. Lite pussel.
Jag tror att det är bra att ha inställningen att det blir som det blir med berättandet. Jag vill inte heller förminska vår resa och allt det jobbiga utan frågar någon hur vi mår och sådär så kommer jag att säga något i stil med att det är bra, men att det har varit väldigt jobbigt för det har tagit oss tid att komma hit. Så det blir nog bra!
Jag ringde igår och barnmorskan på gyn trodde inte att det var någon fara för de har ju gjort ett litet ingrepp. Speciellt eftersom det inte har varit något jättestor blödning. Som jag sa till henne.... Hade jag inte varit gravid hade jag förmodligen inte tänkt på att jag blödde utan sett det som naturligt! Hon ska i alla fall ringa mig igen nu på morgonen och är jag fortfarande orolig får jag komma till henne för att göra en snabb koll av livmodershalstappen. Grejen är att jag är rätt öm efter undersökningen så jag är rädd att det ska göra ont om hon ska in med instrumenten. Jag har inga problem med att göra undersökningar och vill gärna att det ska fortsätta vara så. Är rädd för att om det idag då skulle göra väldigt ont och vara obehagligt så kanske det hänger kvar sen. Eller jag vet inte! Ska prata med henne när hon ringer. Blöder inget nu i alla fall så det är ju positivt!
Hur har det gått för dig? Vågat dig på att kolla något kring donation? Minns jag fel om jag har för mig att du bor i Göteborgsområdet? Såg att Olga har ett seminarium i Göteborg den 8/12. Jag tyckte det var ett bra seminarium med väldigt bra information. Så det kanske kan vara ett första steg?
Det låter vettigt. Ta det som det kommer och berätta det som känns bäst att berätta. Tycker verkligen inte er resa ska förminskas!
Jag tänkte på dig igår, men hann inte svara dig. Sambons familj är på besök över hela helgen. Hur har det gått? Förstår din oro! Men så länge blödningen är borta så är det säkert bra!!
Jag bor i Gbg ja! Åh, då ska jag kolla upp det seminariet - tack! Det låter som ett bra första steg! Jag har inte kommit så långt i mina efterforskningar. Har börjat med att kika och käka kosttillskott.