Nettan91 skrev 2019-11-27 21:49:00 följande:
Tack .. :'(
Fick träffa henne idag ett par timmar... Läkarna kallade tillbaka mig då min förkylning inte brutit ut och då skulle det vara något annat trodde dom.... Nu i eftermiddags tog jag febern o såklart har jag åkt på det... Så de var bara att åka därifrån, helt förstörd....
Hon fick göra en lumbalpunktion igår.. Dom vita blodkropparna ska ligga under 5... Hon har 68000... En kraftig hjärnhinneinflammation... Jag kan inte för mitt liv förstå varför all skit bara fortsätter. Hon ska inte ens vara född ännu och hon har redan vart i helvetet... Jag tycker så ofantligt synd om henne så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det gör ont i varenda del av mig att tänka på hur mycket hon behöver gå igenom och lida.. En så vidrig start på en så litens liv... Hon ska ju bara få ligga på vårat bröst och växa till sig, lära sig att ammas... Inte ligga och gny o skrika av smärta och obehag...
Jag är inte religiös på något sätt. Men snälla, be för våran lilla kärlek. Håll tummarna för att allt ska gå bra, att hon ska orka rida ut den är skiten och få komma hem med sina bröder och föräldrar! <3
Där var jag för snabb på att svara. Jag är inte heller religiös alls men jag ber till något högre för er lilla och dig. Ni finns i mina tankar.