Nettan91 skrev 2019-11-25 16:26:34 följande:
Så, det lugna blev kortvarigt. Hon åkte under gårkvällen på en infektion. Idag konstaterade dom att hon fått e.coli-bakterier i blodet, dvs sepsis...
Nu står hon på antibiotika och vi mår skit. Jag Och mina två pojkar har åkt på en förkyldning så vi får inte vara där med henne. Jag kan inte ha hand om min mellersta för jag får inte bära efter snittet. Så farmor och pappa varvar mellan lillan och den äldre medans jag är hemma med den äldsta och försöker vara positiv....
Har aldrig känt mig såhär hemsk och maktlös tidigare...
Nettan91 skrev 2019-11-25 16:26:34 följande:
Så, det lugna blev kortvarigt. Hon åkte under gårkvällen på en infektion. Idag konstaterade dom att hon fått e.coli-bakterier i blodet, dvs sepsis...
Nu står hon på antibiotika och vi mår skit. Jag Och mina två pojkar har åkt på en förkyldning så vi får inte vara där med henne. Jag kan inte ha hand om min mellersta för jag får inte bära efter snittet. Så farmor och pappa varvar mellan lillan och den äldre medans jag är hemma med den äldsta och försöker vara positiv....
Har aldrig känt mig såhär hemsk och maktlös tidigare...
Fy vad vad tråkigt, jag blir så ledsen för eran skull. :( Jag förstår att du känner dig maktlös men som du själv skriver, försök tänka positivt. Det är bara bra att du inte är nära henne nu när ni är sjuka. Läkarna, pappa och farmor gör allt de kan för eran lilla tjej. Hon som har kämpat så bra! <3 <3