Inlägg från: Anonym (Trodde jag aldrig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trodde jag aldrig)

Börja röka?! Hjälp!

Anonym (betraktare) skrev 2024-04-06 01:02:04 följande:

Är dina pluggkompisar också idrottstjejer?

Hoppas "Sara" hänger på, måste ju vara roligare att smyga ut tillsammans, haha! Brukar ni röka både före och efter match?

En av tjejerna spelar fotboll på väldigt låg nivå, en annan har tävlingsspelat i golf utan att vara särskilt framgångsrik. Nu spelar hon lite klubbtävlingar och lokala tävlingar. Alla fyra håller igång på gym, ibland tränar vi tillsammans.

Ja, när vi kommer fram till där vi ska spela smyger vi alltid iväg och röker 🙈 och efter matchen innan vi sätter oss i bussen är det självklart med en cigg. Eller två? 😂
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-06 01:14:24 följande:

Verkar vara ett skönt gäng, hade varit kul att råka springa på er! Å andra sidan skulle jag ju inte veta att det var ni. 😂

Kan tycka att ciggen du tar före match är viktigast. Jag menar, du måste ju lukta rök för att avskräcka motståndarna lite extra! 😂 😂 😂

Ja, vi är ett skönt gäng som har kul tillsammans.

Eller hur!!?? Men det luktar nog mer svett och liniment 😂😂😂 Det är bara mamma som inbillar sig att jag alltid luktar rök. Visst, jag fattar att det sätter sig i kläder på vintern och lite i håret (har långt hår), men eftersom jag bara röker utomhus är det överdrivet och dessutom tar jag alltid ett tuggummi när jag rökt. 
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-06 01:31:41 följande:

Tänkte mest på att din tränare hade skämtat om det, du berättade om det förut.

Personligen skulle jag nästan garanterat inte ha några problem med din röklukt, så stark kan den knappast vara och dessutom håller du dig ju fräsch så det är ju inte "gammal" rök vi snackar om. Kanske skulle kommentera det, men bara för att jävlas lite. 😂

Skrev ett långt svar som försvann? 😡 Orkar inte skriva om det nu. Återkommer om vad jag skrev, bl.a. om att idrotten räddat ?Sara? och det minsta problemet är att hon röker (hon har rökt sen hon var 12-13 år). 

Nu är jag ute på balkongen och tar min nattcigg. Den är viktig för mig, men inte den viktigaste. Sen ska jag sova, klockan står på 09:09, men ofta vaknar jag tidigare. Då blir det en morgoncigg innan jag somnar om en stund. 

På återhörande någon dag, kanske redan imorgon.

Anonym (betraktare) skrev 2024-04-06 02:01:44 följande:
    God natt! Ser fram emot nästa ordväxling med dig!
    Krupit ner i sängen nu och kom att tänka på en sak. Jag lägger ca 1600-1700 kr i månaden på cigg och snus. Har du någon onödig last eller något annat du lägger pengar på i onödan?
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-07 20:44:27 följande:
    Hur gick matchen?
    Vi förlorade 😡
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-08 19:30:19 följande:
    Fan då! 🙁 
    Nåja, bara att komma igen nästa match! 
    Yes! Det kommer alltid nya matcher 😊 Även om det är surt i stunden att förlora så bekommer det mig inte så mycket längre så den arga smileysen var lite överdriven ett dygn senare 😅
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-09 11:46:38 följande:
    Vi kanske måste snacka mer rökning, så vi inte blir utslängda från tråden... 😂😂😂
    Ja, det är ju väldigt fräckt av oss att kapa tråden på detta sätt 🙈 Inser dessutom när jag läser trådstarten att jag aldrig borde ha svarat i tråden från början? TS frågar ju faktiskt om någon annan börjat pga att partner rökte. Jag började ju pga att kompis rökte. Dumma mig 😂🤷🏼?♀️
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-11 00:02:12 följande:
    "Trodde jag aldrig" är så himla trevlig så det är svårt att avstå från chatten, haha!
    Trevligt smicker att läsa till morgonciggen 🙏🏼
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-11 09:01:20 följande:
    Jobb eller plugg idag? 🙂
    Plugg!
    Anonym (betraktare) skrev 2024-04-11 16:13:30 följande:

Du är duktig som kämpar på! 🙂

Tackar! Ja, ambitionsnivån har det aldrig varit något fel på. Övertygad om att du också gjort nytta idag 😊
Svar på tråden Börja röka?! Hjälp!