RMC Malmö höst 2019
Det var inskrivningssamtal vi var på idag, kändes så bra. Började med att träffa läkaren och sedan sjuksköterska. De gick igenom och lade planen för behandling och sköterskan gick igenom sprutorna etc.
Läkaren rekommenderade inte jag börjar i oktober för resan sammanfaller med väntade mens etc. Så han sa en månad hit och dit kör i November istället, och vi håller med även om man bara vill börja NU.
Så början på november kör vi igång :D känns så spännande men långt bort, 50 dagar :(
Sen ska man bestämma vilket paket man vill köpa men vi avvaktar och ser vad de säger på RMC imorgon!
Åh störigt, har du skrivit på 1177 till rmc? :)
Åå men härligt, då var det på Limhamnskliniken? Hur verkade sköterskan och läkaren då? Jo, förstår din tanke med resan och att vänta.. jag är med lite orolig, vi har ju inte startat än men jag och killen har en planerad resa i slutet på november och han har en i mitten på januari, det kan ju vara för jäkla illa tajming om vi kommit å långt.. men men, bara själva slutet blir gott - får man väl tänka. 50 dagar känns klart som en evighet men kanske hinner man landa lite och ladda lite energi? ..kanske.
Nej, har inte gjort men jag tänkte fråga dig om vart du skrev då? Jag har ju lagt till kliniken i mina sidor men när jag går in tycker jag bara att jag ser tidsbokning och registrering av mens osv. Tänkte att jag kanske skulle skriva att vi kan komma med kort varsel vid ev. avbokningar eller nått. Men måste nog vänta på svaret från cellprovet, men det bör komma i veckan.
Du måste snälla uppdatera efter RMC imorgon, hur bemötandet var där och sånt, så nyfiken på att följa dig