mariagejan skrev 2019-09-12 11:24:40 följande:
Ja precis slutet juli, men först sa de att det skulle ta 3 mån men jag ringde och skrev på 1177 haha så tillslut bokade en sköterska på sms in oss via 1177 meddelande.
Jag har provat massa ÄL test både CB digital, NC egna och RFSU men jag tycker nästan RFSU funkar bäst.
Åh bra led ilskan ju jag får mer ilska och irritation inför ägglossning än inför mens haha.
Ska letrozol stimulera ÄL?
mm, jag funderar också på att ringa och ligga på lite. Eller, jag är så fruktansvärt kluven. Jag vill ju egentligen inte göra IVF (vem vill det liksom?) Jag vill så gärna att det ska funka och tänker hela tiden att "nu jävlar får min kropp visa för mig vad den går för, den har tre månader på sig", knäpp tanke, för har det inte funkat innan så varför skulle det funka nu..men usch så många gånger jag tänker på hur mycket jag hatar min kropp.
Men åå motivera, varför är RFSUs bäst? Jag har bara kört Clearblue innan och apotekets egna.
Ja, Letrozol stimulerar hormonerna så äggmognad och ägglossning ska ske, jag ägglossar inte av mig själv för jag har överskott av testosteron och för lite östrogen.
Jag har med upptäckt att jag är mer "mensig" vid ÄL, gnällig, sur, fruktansvärt kelen och sjukt svag för minsta motgångar, sen vid själva mensen så är jag bara så sjukt förbannad.