Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Jag missade min peak trots att jag testa halv 7 på kvällen och sen halv 9 på morgonen.. ^^ och då var det inte ens så starkt som ditt..
Haha okej! Provar ta ett sent ikväll då. Hade verkligen velat se en peak, har aldrig lyckats fånga den helt haha : )
Okej! Typ ikväll eller imorgon förmiddag? Första gången jag verkligen försöker catcha peaken
Ehh guys... Vad fan?
Hmm, din peak var kanske mellan kl 16.00 i förgår och kl 16.00 igår? Att det tester du fick igår kl 16.00 var nedåtgående? Ibland går det så rackans snabbt! Men räkna annars igår kl 16.00 som din peak
Du tror att peaken var igår då? För mina streck har gått upp och ner något, hoppas att ÄL är på gång. Hade inte alla väntat mig att det skulle vara så mycket svagare efter bara sex timmar
Ja, jag tror din peak var igår. Testet idag är ju betydligt svagare. Men hur har du det med sekret? Brukar du få vattnings eller äggviteflytningar?
Inget sekret än! Vet inte hur långt innan ÄL man brukar få det, har inte haft super koll på mina flytningar. Dock satt tappen högre upp idag än tidigare. Tempar med, så väntar på att den ska gå upp nu : )