Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Men alltså what a fugde hände nu? Hade jag äl i natt eller? Ingen stegring innan men aldrig så positivt "nära pos" på hela cykeln.
Varför blir de så här. Teten är tagna 09 och 12.00
Hmmm
Har haft massa molvärk idag som om mensvärk. Måste ju betyda äggloss.
Min ÄLstegring denna månaden. Kul att se det så tydligt! Det bör bli bebis denna månaden då vi haft sex 11/14 dagar. ????
Min ÄLstegring denna månaden. Kul att se det så tydligt! Det bör bli bebis denna månaden då vi haft sex 11/14 dagar. ????
ÄLtester kan även ge utslag på HCGhormon om man är gravid. Har du tagit ett gravtest?
Ja men det låter som ÄL! Själv har jag inte kunnat känna av min ÄL något denna gång, som alltid känns supertydligt. Så det var tur att jag tog ÄLtester.
Har varit öm nertill efter förmodligen för mycket sex och sedan har jag ont i ryggen så molvärken känns inte alls...
Ja men det låter som ÄL! Själv har jag inte kunnat känna av min ÄL något denna gång, som alltid känns supertydligt. Så det var tur att jag tog ÄLtester.
Har varit öm nertill efter förmodligen för mycket sex och sedan har jag ont i ryggen så molvärken känns inte alls...
Ser ut som om du är påväg att få en stegring igen?
Ja visst är det skumt?
Eller kan man ha 2 ÄL på samma period?