Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej!
Behöver lite hjälp att tyda. Betyder detta att ägget släpper imorn eller borde vi ha myst idag?
Vad tror ni om detta? (Ägglossningstest alltså) Detta tog jag nu ikväll. Men jag vet att jag hade ägglossning för 19 dagar sedan, då jag också tog test för att försöka bli gravid. Jag är nu på BIM+4. Ingen mens, negativt graviditetstest för 2 dagar sedan och så detta ägglossningstest nu ikväll som är negativt? Positivt? Ser att teststrecket är något svagare eller iallafall tunnare men inte någon jätteskillnad för att vara så långt ifrån tiden för ägglossning jag kan vara..
Hej!
Behöver lite hjälp att tyda. Betyder detta att ägget släpper imorn eller borde vi ha myst idag?
Frågar er experter här i tråden också!
Någon som har erfarenhet kring hur ägglossnigstesterna kan bete sig närmare mens?
Tog för skoj skull ett test idag (bim -6/7) och det var mycket starkare än tidigare i cykeln? Förutom på själv ägglossnigsdagen då.
Såhär såg det ut unde ägglossningen
Och testet jag tog idag ser ut som följande:
Vet att man kan få utslag på graviditet men känns lite tidigt. Får man starkare utslag närmare mens?
Tack för svar :)))
Och testet jag tog idag ser ut som följande:
Vet att man kan få utslag på graviditet men känns lite tidigt. Får man starkare utslag närmare mens?
Tack för svar :)))
Ja de kan reagera på både mens och grav. Sa min barnmorska
Igår och idag är bäst att mysa till det vis pos äl test. Kör idag och imorgon för säkerhets skulle :)