Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Jag har inget jättebehov av att veta precis när den är så känner inte att jag behöver ta två på en dag. Och skulle det ske inom 24 timmar från nu skulle det ju ses på stickan. Katnske tar ett i kväll eller imorgon bitti. Blir det svagare kan jag ju ta det som att jag haft ÄL typ i natt och har ju lite koll då till nästa månad. (Y)
Bara för att så hade jag världens ÄL-flytning nu när jag var på toa :P Så kanske inte helt ute och cyklar (Y)
J
Är det fler här som INTE känner av sin ÄL men ändå tidigare har blivit gravida? Jag får typ smått panik av att jag inte har några ÄL flytningar Har ju som sagt ett barn så gravid kan jag ju bli så vet inte varför jag nojjar så men vill ju kunna bli gravid fortare än sist när det väl är dag. Då blev jag gravid vid första försöket med Bisolvon.
J
Hej allihopa! Skulle ni kalla detta testet positivt? :)
Hej allihopa! Skulle ni kalla detta testet positivt? :)
Ja ??
Ni som använder premom appen, när ni har äl peak, vad är LH värdet då? Jag fick high på 1.78 men teststrecket är mkt starkare än kontrollstrecket.
Sen är det så coolt att se när det funkar, LH går spikans uppåt och tempen neeeeer :)
Ni som använder premom appen, när ni har äl peak, vad är LH värdet då? Jag fick high på 1.78 men teststrecket är mkt starkare än kontrollstrecket.
Sen är det så coolt att se när det funkar, LH går spikans uppåt och tempen neeeeer :)